اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت برق خراسان جنوبی خبر داد

سرمایه‌گذاری 71 میلیارد ریالی صنعت برق در مسکن مهر خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر‌‌عامل شرکت برق خراسان جنوبی گفت: تاکنون 71 میلیارد و 300 میلیون ریال برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر استان سرمایه‌گذاری شده است.

سرمایه‌گذاری 71 میلیارد ریالی صنعت برق در مسکن مهر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، محمدعلی ضامن اظهار کرد: در صورت اختصاص 100 درصد موافقت‌نامه‌ها بیش از 50 میلیارد ریال دیگر نیز تا پایان امسال برای برق‌رسانی به این پروژه‌ها هزینه می‌شود.

وی، با بیان اینکه تاکنون 71 میلیارد و 300 میلیون ریال برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری شده است، گفت: برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر استان نیازمند حدود 175 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار است.

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: 51 میلیارد و 100 میلیون ریال نیز در سال آینده برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر باقی مانده نیاز است تا این مهم به خوبی به اتمام رسیده و مردم بتوانند از نعمت برق در مسکن مهر استفاده کنند.

ضامن، با تاکید بر اینکه تاکنون 7 هزار مشترک از نعمت برق در مسکن مهر استان برخوردار شده‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر شرکت برق استان آمادگی واگذاری و فروش انشعاب به بیش از 7 هزار واحد مسکونی دیگر را نیز دارد.

وی، با بیان اینکه در شهر بیرجند تاکنون 3 هزار و 404 واحد برق‌دار شده‌اند، تصریح کرد: همچنین آمادگی واگذاری انشعاب به 5 هزار و 434 واحد مسکونی مهر دیگر در شهر بیرجند وجود دارد.

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات لازم برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر خراسان جنوبی در بیرجند هزینه شده است، گفت: 120 میلیارد ریال برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان مورد نیاز بوده که تاکنون 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

ضامن ادامه داد: برای ادامه برق‌رسانی به مسکن مهر بیرجند 39 میلیارد ریال تا پایان سال جاری و 40 میلیارد تومان دیگر نیز در سال آینده نیاز است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول