اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق خراسان جنوبی:

شاخص‌های صنعت برق در خراسان جنوبی ارتقا یافته است

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: شاخص‌های صنعت برق در خراسان جنوبی ارتقا یافته است

شاخص‌های صنعت برق در خراسان جنوبی ارتقا یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع برق خراسان جنوبی، هادی منصوریان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته با اقدامات زیربنایی برای توسعه صنعت برق و تامین برق مطمئن و پایدار، شاخصه‌های جهانی این صنعت در کشور و به ویژه خراسان جنوبی ارتقا یافته است.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز همه‌ وسایل، تجهیزات و سازمان‌های خدماتی به طور مستقیم یا غیر‌مستقیم به صنعت برق وابسته هستند.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: انرژی‌های توزیع نشده و میزان تلفات دو شاخصه مهم در صنعت برق کشور است.

منصوریان با بیان اهمیت شاخص‌های تلفات و انرژی توزیع نشده یادآور شد: این میزان در خراسان جنوبی 45 ثانیه و در شهرستان بشرویه 37 ثانیه به ازای هر مشترک است.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی بیشترین میزان پراکندگی مشترکان را در سطح کشور دارا است، ادامه داد: میزان تلفات صنعت برق در استان با وجود گستردگی و پراکندگی مشترکان 7.32 درصد است که رقم قابل قبولی است.

مدیر سابق توزیع نیروی برق بشرویه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سه ساله مدیریت خود در این شهرستان اظهار کرد: طی سه سال گذشته 13 هزار و 365 متر شبکه فشار ضعیف، 18 هزار و 691 متر شبکه فشار متوسط و 61 دستگاه پست هوایی در این شهرستان نصب و تقویت شده است.    

محمود خسروی گفت: به منظور روشنایی معابر سطح شهر یک‌هزار و 389 چراغ معمولی به چراغ گازی تبدیل و 5 هزار و 36 متر شبکه روشنایی معابر احداث شده که در مجموع 23 هزار و 437 متر طول روشنایی معابر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: ترمیم و اصلاح شبکه فشار متوسط به طول 2 هزار و 897 متر و شبکه فشار ضعیف به طول 5 هزار و 645 متر در این شهرستان اجرا شده است.

مدیر سابق توزیع نیروی برق بشرویه گفت: به منظور آموزش مشترکان صنعت برق در این شهرستان دوره‌هایی برای دهیاران، کشاورزان و بانوان در زمینه مدیریت مصرف و ایمنی برگزار شده است.

در پایان این مراسم از خدمات  سه ساله محمود خسروی مدیر سابق شرکت برق بشرویه تقدیر و  احمد‌علی سحر‌خیز به عنوان مدیر جدید توزیع برق این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول