اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جدید آبادان:

خدمت به آبادان عزت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جدید آبادان گفت: خدمت به 8 هزار خانواده شهید، علما، نخبگان، سادات، خانواده‌های جانبازان و ایثارگران عزت است.

خدمت به آبادان عزت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌السلام علی ابراهیمی‌پور امروز در خطبه‌‌های آدینه این هفته نماز جمعه که در مصلای ثامن‌الائمه شهرستان آبادان برگزار شد، با اشاره به حضور همه اقشار جامعه در نماز جمعه و برکات این حضور برای همگان اظهار داشت: حضور همه اقشار جامعه و مسئولان و نمایندگان مردم نشانه‌ای بر اتحاد هر چه بیشتر افراد در جامعه اسلامی است.

وی افزود: نماز جمعه محل شکوه و عظمت جمهوی اسلامی و نشانی بر وفاداری ملت ایران با نظام و ارزش‌های اسلامی برای رسیدن به تعالی هرچه بیشتر جامعه و پیشرفت در همه امور است.

امام جمعه جدید شهرستان آبادان در ادامه با اشاره به مناسبت‌های تاریخی و اسلامی در بهمن ماه سال جاری گفت: اول بهمن ماه مصادف با شهادت امام حسن عسکری(ع) است.

این مسئول اضافه کرد: امامی که اخلاقش بنا بر احادیث و گفته‌های اسلامی مانند اخلاق پیامبر اکرم(ص) بود و ذره‌ای گرد و غبار بر چهره مبارک ایشان وجود نداشته است.

ابراهیمی‌پور ادامه داد: دوم بهمن ماه سالروز آغاز امامت امام عصر حضرت مهدی موعود(عج) است که جامعه ما را در عصر حاضر امامت کرد و با عنایت و مدیریت خود همگان را از آسیب‌ها و تهدیدها مصون داشته است.

وی افزود: امام زمان(عج) پشت و پناه همه مسلمین عالم و همه انسان‌های متدین و مدبری است که این امام بزرگوار برایشان مورد احترام و عزت بود و امامتش را در عصر حاضر سبب و منشا خیر و برکات، آرامش و استواری می‌دانند.

خطیب نماز جمعه جدید شهرستان آبادان با اشاره به هفته وحدت در روزهای آتی بهمن ماه عنوان کرد: یکی از نمادهای وحدت در روزهای اخیر اتحاد و همبستگی مسئولان کشور در ایراد سخنرانی رئیس جمهور در برابر مجلسیان نمود پیدا کرد.

این مسئول ادامه داد: اتفاق روز چهارشنبه 27 دی ماه و سخنرانی رئیس جمهور در برابر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیام زیبای همبستگی در کنار انتقاد سازنده را به همگان نشان داد.

ابراهیمی‌پور گفت: این پیام مهم همان مطالبات رهبری و ملت شریف ایران بود که در همه سال‌های حکومت جمهوری اسلامی به درستی، با اتحاد و همسبتگی در میان مسئولان تبلور پیدا کرده است.

* خدمت به 8 هزار خانواده شهید آبادانی عزت است

وی با اشاره به حضور خود به عنوان امام جمعه شهرستان آبادان در منطقه بیان داشت: خدمت به 8 هزار خانواده شهید، علما، نخبگان، سادات، خانواده‌های جانبازان و ایثارگران عزت است.

امام جمعه جدید شهرستان آبادان متذکر شد: آبادان شهر مردم مقاومت، ایثار، صبوری، تعهد و ولایتمداری است که چه در زمان جنگ تحمیلی با همه فشارهای عراق بعثی و چه در زمان حاضر با مقاومت در برابر جنگ نرم و اقتصادی، لبیک خود را به رهبر عظیم‌الشان انقلاب نشان داده‌اند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: همه تلاش و همت خود را برای آبادانی هرچه بیشتر آبادان و عزت و افتخار این شهر، آرامش و امکانات در منطقه با همیاری و همکاری مردم و مسئولان شهرستان مبذول می‌دارم.

انتهای پیام/72001/ن40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول