اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان خبر داد

پژوهش نقش مهمی در ارتقای علمی دانشگاه زنجان داشته است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان با اشاره به فعالیت‏های پژوهشی دانشگاه زنجان گفت: پژوهش نقش بالایی در ارتقای علمی دانشگاه زنجان داشته است.

پژوهش نقش مهمی در ارتقای علمی دانشگاه زنجان داشته است

سعید فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از مهم‏ترین دلایل ارتقای جایگاه علمی دانشگاه زنجان در رتبه‏بندی دانشگاه‏ها، تلاش‏های پژوهشی بوده است.

وی فعالیت‏های علمی و پژوهشی دانشگاه زنجان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با مستقر شدن تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه رشد مناسبی خواهد داشت.

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان با تاکید بر افزایش فعالیت‏های پژوهشی دانشگاه زنجان، خاطرنشان کرد: فعالیت‏های صورت گرفته در تجهیز آزمایشگاه‌ها در راستای ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‎های پژوهشی است.

وی به فعالیت‌های صورت گرفته برای فضاهای آموزشی دانشجویان اشاره کرد و افزود: بازنگری در دکوراسیون کلاس‏ها و فضاهای آموزشی از دیگر اقدامات دانشگاه بوده است.

فضلی خاطرنشان کرد: در خوابگاه‏های دانشجویی خواهران و برادران فعالیت مناسبی جهت کیفیت‌بخشی به فضاها صورت گرفته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان به تعداد مقالات دانشگاه زنجان اشاره کرد و افزود: در تعداد مقالات تدوین شده رشد مناسبی در دانشگاه زنجان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: آمار کتاب‏های چاپی در دانشگاه زنجان نیز رو به رشد است.

فضلی با تاکید بر تسهیل کار پژوهش در دانشگاه زنجان، خاطرنشان کرد: فعالیت‏های ستاد پژوهشی دانشگاه تسهیل شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان به هزینه‌های آزمایشگاهی در دانشگاه زنجان اشاره کرد و افزود: 8 هزار میلیارد ریال برای تجهیز آزمایشگاهی دانشگاه زنجان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این هزینه تاثیرات مثبتی دارد، یادآور شد: با هزینه این مبلغ آزمایشگاه‏های دانشگاه زنجان به تجهیزات پیشرفته‏ای مجهز شده است که تاثیر خوبی در توسعه فعالیت‏های علمی خواهد داشت.

فضلی تجهیز آزمایشگاه‏های دانشگاه زنجان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با مستقر شدن تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه رشد مناسبی خواهد داشت.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول