اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان خبر داد

آغاز ساخت پژوهشکده رویان شهرستان مهدیشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان از آغاز ساخت پژوهشکده رویان شهرستان مهدیشهر خبر داد.

آغاز ساخت پژوهشکده رویان شهرستان مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن رهایی ظهر امروز در نشست بررسی این طرح، با اشاره به آغاز فعالیت ساخت و ساز پژوهشکده مطالعات سلولی- مولکولی و مرکز ناباروری (شعبه منطقه‏ای رویان) در شهرستان مهدیشهر اظهار کرد: فاز اول این پژوهشکده با زیربنایی به مساحت یک هزار مترمربع و در سه طبقه احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز اول پژوهشکده رویان مهدیشهر مربوط به مرکز درمان ناباروری است که طی هفته گذشته، مراحل گودبرداری و تسطیح زمین مربوطه و همچنین احداث ساختمان شماره 2 این پژوهشکده آغاز شده است.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان از حمایت‏های ویژه استاندار سمنان، رئیس جهاد دانشگاهی کشور، فرماندار، امام جمعه و امام جمعه موقت، شهردار و اعضای شورای شهر مهدیشهر و مدیریت راه و ترابری شهرستان مهدیشهر و همچنین شهردار شهمیرزاد برای همکاری در آغاز فعالیت ساخت و ساز پژوهشکده مطالعات سلولی- مولکولی و مرکز ناباروری (شعبه منطقه‏ای رویان) در شهرستان مهدیشهر تقدیر کرد.

رهایی همچنین از پیگیری جذب اعتبارات وزارت نفت، سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی و همچنین استانداری سمنان در این زمینه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‏های گذشته، چندین مرتبه با حضور در وزارت نفت و همچنین دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی کشور به منظور تحقق اعتبارات ساخت پژوهشکده رویان مهدیشهر جلساتی برگزار شد که به زودی بخشی از این اعتبارات جذب می‏شود.

انتهای پیام/2249/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول