اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌دلیل برگزار نشدن کارگاه‌های هفته پژوهش

کارگاه‌های آموزشی هفته پژوهش در دانشگاه صنعتی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: به‌ دلیل برگزار نشدن کارگاه‌های آموزشی هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه، این کارگاه‌ها در دانشگاه صنعتی برگزار می‌شود.

کارگاه‌های آموزشی هفته پژوهش در دانشگاه صنعتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین پار در تشریح برنامه کارگاه‌های آموزشی هفته پژوهش اظهار کرد: پژوهش از نیازهای اساسی در استان و جامعه است، چرا که تنها راه توسعه و پیشرفت گام نهادن در مسیر پژوهش‌ها و تحقیقاتی است که کاربردی شود.

براساس گزارش دانشگاه صنعتی کرمانشاه، پار با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در جامعه تصریح کرد: امسال با توجه به برگزار نشدن نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان در هفته پژوهش همچنین برگزار نشدن کارگاه‌های هفته پژوهش بر آن شدیم که این کارگاه‌ها را در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار کنیم.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه صنعتی کرمانشاه و اطلاع از عناوین و تاریخ کارگاه‌ها، با دریافت و تکمیل فرم ثبت نام در کارگاه مورد نظرشان شرکت و در پایان کارگاه گواهی حضور دریافت کنند.

پار گفت: سری اول کارگاه‌ها از هفتم بهمن ماه با کارگاه معرفی نقشه ذهن و نرم افزارهای مربوطه توسط دکتر سینا زرشکی آغاز می‌شود و با کارگاه استفاده از مدل‌های تصمیم‌گیری چند معیاره، در مدیریت منابع آب توسط انیسه مرآتی در 23 اسفند ماه سال‌جاری خاتمه می‌پذیرد.

پار خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیم شورای پژوهشی، 21 عنوان کارگاه با موضوعات مختلفی نظیر تغذیه ورزشی، مکمل‌های ورزشی و دوپینگ، اصول بهینه و پیاده‌سازی با Gams، آموزش لاتک و زی پرشین، کمک‌های اولیه در ورزش، نرم‌افزارها در تهیه مقالات علمی، ماهیت و چگونگی تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان، روش تحقیق مقدماتی در علوم  اجتماعی و مدیریت، کاربرد روش‌های آنالیز دستگاهی در تعیین و شناسایی ترکیبات شیمیایی (مشتمل بر دو کارگاه مجزا) و آشنایی با مفهوم و چگونگی اقتصاد مقاومتی با بهره‌گیری از اساتید استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2700/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول