اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش دامپزشکی کرمان:

پژوهش بستر بهره‌مندی از توانمندی کارکنان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی کرمان گفت: آموزش و پژوهش ایجاد کننده بستر مناسب برای بهره جستن از توانمندی کارکنان مجموعه و تحقق اهداف است.

پژوهش بستر بهره‌مندی از توانمندی کارکنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آذر نامجو در حاشیه سمینار آموزشی روش‌های تحقیق و پژوهش در عرصه دامپزشکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب، تحقق اهداف برای دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف میسر نیست.

وی با بیان اینکه آموزش و پژوهش ایجاد کننده بستر مناسب برای بهره‌جستن از توانمندی کارکنان مجموعه و تحقق اهداف است، افزود: ایجاد زمینه برای نوآوری و همچنین تقویت بنیه عملی کارکنان از وظایف هر دستگاه اجرایی است.

نامجو با اشاره به اینکه آشنایی کارکنان با روش‌های مختلف تحقیق یکی از گام‌های مهم در راستای ایجاد زمینه برای نوآوری و تقویت بنیه علمی است، بیان کرد: در همین راستا سعی شده با برگزاری کلاس‌‌های آموزشی مختلف فضای لازم برای بروز خلاقیت و افزایش بنیه علمی همکاران دامپزشکی استان کرمان ایجاد شود.

رئیس اداره آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان کرمان عنوان کرد: گردهمایی آموزشی انواع روش‌های تحقیق و پژوهش در دامپزشکی در همین راستا و با رویکرد آموزش اختصاصی برای همکاران دامپزشک در اداره کل دامپزشکی استان کرمان برگزار شد.

وی مهم‌ترین مطالب مطرح شده در این نشست را تفاوت تحقیق پایه‌ای و کاربردی، تهیه پروپوزال، متغیرهای پژوهش، طراحی نوع مطالعه، جمعیت مورد مطالعه، نحوه جمع‌آوری داده‌ها، تجزیه و تحلیل آماری و انواع مطالعات شامل مشاهده‌ای، مداخله‌ای و کیس کنترل عنوان کرد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول