اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طرف کمیسیون نشریات وزارت علوم

نشریه تحقیقات تولیدات دامی دانشگاه گیلان اعتبار پژوهشی گرفت

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه گیلان گفت: نشریه تحقیقات تولیدات دامی دانشکده علوم کشاورزی این دانشگاه موفق به اخذ اعتبار علمی ‌ـ پژوهشی از طرف کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

نشریه تحقیقات تولیدات دامی دانشگاه گیلان اعتبار پژوهشی گرفت

علیرضا صدر ممتاز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به موفقیت نشریه تحقیقات تولیدات دامی دانشکده علوم کشاورزی  دانشگاه گیلان اظهار کرد: این نشریه پس از انتشار یک شماره موفق به اخذ اعتبار علمی ‌ـ پژوهشی از طرف کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

وی درباره فعالیت نشریه مذکور افزود: این نشریه نتایج تحقیقات علمی منتشر نشده را در زمینه علوم دامی و دیگر علوم وابسته به صورت فصلنامه به زبان فارسی و با خلاصه انگلیسی منتشر می‌کند.

به گفته معاون پژوهشی دانشگاه گیلان، تا‌کنون یک شماره از نشریه تحقیقات تولیدات دامی دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه گیلان با هفت مقاله به سردبیری عبدالاحد شادپرور و مدیر مسئولی محمد روستایی علی‌مهر منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به مقالات این نشریه به آدرس http://research.guilan.ac.ir/ar مراجعه کنند.

انتهای پیام/2300/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول