اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز خواستار شد

اقدامات پژوهشی برای حل مشکلات عمومی در سقز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز خواستار استفاده از افراد صاحب‌نظر و اقدامات پژوهشی به منظور حل مشکلات عمومی و به ویژه فرهنگی این شهرستان شد.

اقدامات پژوهشی برای حل مشکلات عمومی در سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ماندگار نهم دی ماه، از تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر سقز  در راستای افتتاح پارک 9 دی و کلنگ‌زنی احداث پارکینگ طبقاتی 9 دی، در راستای توسعه روز افزون شهر سقز و ارائه خدمات به مردم قدردانی کرد.

وی از مردم شهرستان سقز برای حضور در مراسم 9دی قدردانی کرد و افزود: این روز یکی از روزها و حماسه‌های ارزشمند و بی‌نظیر است.

فرماندار سقز اضافه کرد: 9 دی‌ماه ‌روز بصیرت، میثاق و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری بود که مردم بصیر و هوشیار شهر سقز با حضور خود در این مراسم یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.

فخری در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه فرهنگ در بین مردم شهرستان سقز گفت: شورای فرهنگ عمومی شورایی تأثیرگذار و مهم است که باید با حضور اندیشمندانه و استفاده از افراد صاحب‌نظر، نسبت به طرح مسائل و مشکلات فرهنگی و استفاده از کارهای پژوهشی به ارائه راهکار پرداخت.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی سقز،‌ انجام کارهای علمی بر اساس مسائل و مشکلات و بهره‌گیری از نتایج تحقیقات را موجب شناخت موضوع و مسئله و وقوع رویدادها و رفع اصولی مشکلات ذکر کرد.

فخری خواستار ارتقای جایگاه فرهنگی شهرستان سقز،‌ برگزاری همایش‌هایی در خصوص کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله طلاق،‌برگزاری نماز جماعات در تمام ادارات سقز که بیش از 5 نفر کارمند دارند، فراهم‌سازی حضور دسته جمعی دانش‌آموزان در نماز جمعه، ‌تقدیر از کارهای تحقیقی و پژوهشی در زمینه عفاف و حجاب،‌ تشکیل کمیته پژوهشی شورای فرهنگ عمومی شد.

انتهای پیام/79010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول