اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اهدای لوح تقدیر

رئیس دانشگاه آزاد گچساران پژوهشگر برتر منطقه 16 دانشگاه آزاد شد

خبرگزاری فارس: آرمین محمودی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به عنوان پژوهشگر برتر منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی کشور انتخاب شد.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران پژوهشگر برتر منطقه 16 دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به عنوان پژوهشگر برتر منطقه شانزده انتخاب و از سوی رئیس این منطقه شایسته دریافت لوح تقدیر شد.

خلاقیت و نوآوری هوشمندانه، شاخصه‌های مهم انتخاب پژوهشگر برتر است

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد امروز و با اشاره به برگزاری آئین انتخاب پژوهشگر برتر این منطقه دانشگاهی اظهار کرد: پژوهش فرآیند تولید علم بوده و باید توجه به آن در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

ایروان مسعودی بیان داشت: فرایند تولید فناوری به‌کارگیری یافته‌های پژوهشی است که سبب کیفیت‌بخشی و تسریع در رسیدن به اهداف می‌شود.

وی در تقدیرنامه ابلاغ شده به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اذعان داشت: تأثیرگذاری پژوهش و فناوری در تمدن کنونی دنیا و در  آینده آن بسیار روشن و بدیهی است.

مسعودی تصریح کرد: هر چه در تاریخ بشری به زمان‌های اخیر نزدیک می‌شویم، این تاثیرگذاری بیشتر می‌شود.

وی خلاقیت و نوآوری هوشمندانه را در انتخاب پژوهشگر برتر مؤثر و امری مهم و مورد توجه دانست و بر آن تأکید کرد.

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد خطاب به رئیس دانشگاه آزاد گچساران ابراز داشت: با توجه به تحقق مأموریت‌های پژوهشی انجام شده، جنابعالی به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شده‌اید.

به گزارش فارس، از جمله دستاوردهای علمی و پژوهشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ارائه بیش از 80 مقاله در ژورنال‌های معتبر جهانی و شرکت در بیش از 40 کنفرانس بین‌المللی و ملی و چاپ سه کتاب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: امروزه کشورهایی که به دنبال توسعه یافتگی هستند، باید به امر پژوهش روی آورده و در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

آرمین محمودی بلوغ آموزش در دانشگاه‌ها را با استمرار پژوهش ممکن دانست و افزود: ترویج فرهنگ پژوهش اساس پیشرفت و گامی مؤثر در راستای توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی بوده و باید هر چه بیشتر به آن توجه شود.

انتهای پیام/82001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول