اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با چاپ 11 مقاله و راه‌اندازی یک نشریه علمی پژوهشی

یوسفوند پژوهشگر برتر پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: رضا یوسف‌وند رئیس دانشگاه پیام‌نور این استان به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

یوسفوند پژوهشگر برتر پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد شد

خدیجه اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همزمان با نشست رؤسای مراکز و واحدهای پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد از دکتر رضا یوسفوند به عنوان پژوهشگر برتر هفته پژوهش و فناوری سال 91  این دانشگاه تجلیل شد.

وی گفت: چاپ 11 مقاله در همایش‌های ملی و منطقه‌ای، سه مقاله ISI در مجلات برتر دنیا و چاپ یک کتاب در زمینه قوم‌شناسی و مردم‌شناسی تاریخی برخی از فعالیت‌های این پژوهشگر و رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد است.

این مسئول اطلاع‌رسانی در دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یوسفوند برای اولین بار موفق به راه‌اندازی مجله علمی و پژوهشی دانشگاه‌های پیام‌نور با همکاری اساتید دانشگاه تهران شد که اکنون به عنوان مدیر مسئول این نشریه تخصصی پی‌گیر چاپ نخست آن است.

اسدی افزود: وی همچنین دبیر علمی همایش ملی ولایت فقیه و بیداری اسلامی که در اسفندماه جاری برگزار خواهد شد بوده و وظیفه دبیر علمی همایش ملی اسلام و ایتام که در این استان برگزار شد نیز بر عهده این پژوهشگر بوده است.

این مسئول افزود: در حوزه کرسی‌های آزاداندیشی نیز در دوره مدیریت یوسفوند کارهای خوبی انجام شده و این دانشگاه پیشرو در برگزاری چنین برنامه‌هایی در سطح استان است.

اسدی برگزاری چندین همایش ملی و منطقه‌ای در دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد را از افتخارات دوره مدیریتی این پژوهشگر برشمرد و گفت: اکنون دانشگاه پیام‌نور این استان در میان سایر دانشگاه‌های پیام‌نور کشور از این حیث دارای رتبه ارزنده‌ای است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تاکنون سه همایش ملی و منطقه‌ای در این دانشگاه برگزار شده که در اسفند امسال نیز همایش ملی ولایت فقیه و بیداری اسلامی با محوریت دانشگاه پیام‌نور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2571/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول