اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خواستار شد

گسترش فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر بر لزوم گسترش فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان تاکید کرد.

گسترش فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با تأکید بر لزوم تلاش هرچه بیشتر دانش‌‌آموزان و دانشجویان در راستای تحصیل علوم ابراز داشت: دانشجویان باید در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در قله‌های رفیع عزت و سربلندی قرار گرفته است که نوجوانان و جوانان باید با تحصیل علوم مختلف در مسیر توسعه و تعالی نظام قدم بردارند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان از هر فرصتی در راستای تحقق اهداف شوم خود بهره می‌گیرند.

وی وحدت و همبستگی ملی را مهمترین سپر در برابر توطئه‌های دشمنان عنوان و تصریح کرد: تمامی آحاد جامعه باید با وحدت و همبستگی و با حراست از آرمان‌های امام و شهدا، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

رفیعی با اشاره به دستاوردهایی که در زمینه‌های مختلف پزشکی و فناوری نصیب کشور شده است، تصریح کرد: باید بدانیم که همه اینها بدون استثناء مرهون زحمت‌ها و تلاش‌های معلمان در مدارس و کلاس‌های درس بوده است.

وی افزود: استعدادیابی و کشف خلاقیت‌های نوجوانان و جوانان یکی از اموری است که به واسطه توجه بیشتر مسئولان در مدارس و دیگر مراکز فرهنگی و تربیتی محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان ابهر اضافه کرد: امروز کشور ما در موقعیتی قرار داشته و در رقابت با کشورهای صاحب‌نام و دارای تکنولوژی است.

وی با بیان اینکه همه کشورها دوست دارند که از این موفقیت‌ها برای کشور خود کسب کنند، گفت: ما امروز این موفقیت‌ها را یافته و با تکنولوژی روز جهان جلو می‌رویم.

رفیعی افزود: همه کشورها تلاش می‌کنند تا نقش مراکز تولید علم و فناوری را در توسعه ملی خود پررنگ‌تر کرده و با تولید پژوهش و تحقیقات در مراکز علمی و دانشگاه‌ها علوم خود را توسعه دهند.

وی اضافه کرد: در این زمینه پژوهشگران ایرانی نیز با تلاش‌های شبانه‌روزی به تکنولوژی برتر جهان دشت پیدا کرده‌اند.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر لزوم ولایت‌مداری همه آحاد جامعه عنوان داشت: ما در مسیر انقلاب با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سند چشم‌انداز 20 ساله در تلاش هستیم که با اتحاد و همدلی آینده‌ای درخشان برای کشور خود داشته باشیم.

وی افزود: درصدد هستیم همچون موفقیت در جنبش نرم‌افزاری و تولید علم سلول‌های بنیادی و نانو، اختراع‌ها و اکتشاف‌های خود را در سطح جهان گسترش دهیم.

انتهای پیام/73001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول