اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد:

حل معضل طلاق نیازمند تحقیق و پژوهش است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: حل معضل طلاق نیازمند تحقیق و پژوهش بسیاری است.

حل معضل طلاق نیازمند تحقیق و پژوهش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، نادر ارجمندی ظهر امروز در ادامه سلسله نشست‌های آسیب‌شناسی طلاق با مراکز علمی و دانشگاهی بروجرد در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران تزکیه حضور پیدا کرد و گفت: برای حل کردن مسئله طلاق باید تحقیق‌های فراوانی صورت گیرد تا نتیجه مطلوب داشته باشد.

وی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی وظیفه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی را در بروجرد بر عهده دارد و برای اتخاذ تصمیمات درست در زمینه حل معضل طلاق و علل و عوامل موثر بر آن نیازمند تحقیق و پژوهش است و لازم است که مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها این مسئله را در دستور کار و اولویت پژوهشی خود قرار دهند.

در ادامه رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران تزکیه گفت: تحقیقات پایان‌نامه‌ای و همچنین تحقیقات کلاسیک دانشگاهی به منظور دستیابی به راهکارهای علمی و فرهنگی با موضوع طلاق و آثار مخرب آن در جامعه و سپس در خانواده باید صورت گیرد.

کردی تصریح کرد: باید به جوانان قبل از انتخاب و ازدواج، آگاهی‌های لازم را داد تا بتوانند انتخابی صحیح داشته باشند و زندگی موفق را شروع کنند.

وی متذکر شد: اگر جوانان در انتخاب همسر مناسب بتوانند آگاهی و آمادگی مورد نیاز را داشته باشند، قطعاً در زندگی خود دچار شکست و در نهایت طلاق نخواهند شد.

لازم به ذکر است که این نشست چهارمین نشست آسیب‌شناسی طلاق در بروجرد بوده که در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران تزکیه بروجرد برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول