اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تاکید شد

روشنگری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد نسبت به فتنه آینده

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این استان نسبت به توطئه و فتنه جدید دشمنان و بدخواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 هشدار دادند.

روشنگری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد نسبت به فتنه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان همگی بر لزوم پایبندی و پیروی از دستورات رهبری در زمینه ورود هوشمندانه به انتخابات آینده ریاست‌‌جمهوری تأکید کردند.

حجت‌الاسلام جعفر طزری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چرام با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم به مناسبت 19 دی و با بیان اینکه در این دیدار به چند نکته مهم و اساسی در خصوص انتخابات اشاره شد، اظهار کرد: هدف دشمن در مرحله اول جلوگیری از برگزاری انتخابات است.

وی افزود: اگر دشمنان بتوانند این کار را انجام دهند، به همه خواسته‌های خود رسیده‌اند، اما تاکنون و بعد از این به این مهم دست نخواهند یافت.

امام جمعه چرام با اشاره به نکته دوم عنوان کرد: از اهداف‌ دیگر دشمنان این است تا کاری کنند که انتخابات بدون حضور پرشور و همگانی مردم برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه تلاش دشمن بر آن است که تلقین شود انتخابات، سلامت لازم را ندارد، گفت: دشمن سعی دارد بگوید مردم در انتخاب شخص مورد نظر خود نقشی ندارند و آن را که حکومت می‌خواهد معین می‌کند و برمی‌گزیند.

طزری حاصل کارهای غیر قانونی سال 88 برای عاملان آن را به وجود آمدن بدبختی و سرشکستگی در زمین و ملاءعام برای آنان دانست و ابراز داشت: کسانی که بخواهند بعد از این از راه‌های غیر قانونی استفاده کنند باید بدانند سرنوشتی همچون سران فتنه و حامیان آنان در انتظار آنان است و در پیشگاه ملت و خداوند مطرود خواهند شد.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های دشمن در ایام انتخابات این است که مردم را به چیزی سرگرم کرده و حادثه‌ای پیش بیاورند تا مردم را از اصل انتخابات غافل کنند.

خطیب جمعه چرام با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد جو و فضای جامعه را ملتهب کند تا مردم میل و رغبت برای شرکت در انتخابات از خود نشان ندهند، متذکر شد: همگان باید به هوش باشند که با کارها و صحبت‌های نسنجیده آب به آسیاب دشمن نریزند و در مسیر دشمن حرکت نکنند.

امام جمعه چرام تصریح کرد: امروز با یک نگاه به تاریخ 33 ساله نظام می‌بینیم با تمام دشمنی‌ها و موانعی که بر سر انقلاب نهاده شد نظام ما با عمل به احکام و دستورات اسلام به پیشرفت‌های غیر قابل تصوری دست یافته که دشمنان ما هرگز تصور نمی‌کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنی‌های امروز آنان برای جلوگیری از الگو شدن نظام اسلامی است، یادآور شد: به لطف خداوند و با رهبری‌های بی‌نظیر مقام معظم رهبری و درایت و بصیرت مردم این هدف دشمن بر زمین خواهد ماند.

امام جمعه گچساران نیز با اشاره به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در واکنش به طرح موضوع انتخابات آزاد از سوی برخی افراد اظهار داشت: در سال 88 دشمنان تلاش کردند با ایجاد فتنه آسیبی به نظام ایران وارد کنند، ولی این فتنه و برنامه‌های دشمنان با عنایت خداوند، امام عصر (عج) و تدبیر رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

حجازی بیان کرد: دشمنان با انواع روش‌ها و برنامه‌های خود به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی بوده و مطرح کردن انتخابات آزاد از آخرین برنامه‌های آنان است.

وی اذعان کرد: با مقایسه انتخابات ایران با انتخابات دیگر کشورها، متوجه می‌شویم که انتخابات ایران از سالم‌ترین انتخابات‌ها در دنیا است.

خطیب جمعه گچساران با بیان این‌که تمام تلاش دشمن هدف قرار دادن اساس نظام ایران اسلامی است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم و مسئولان فرمودند به گونه ای عمل نکنید که دشمنان فکر کنند می‌توانند برنامه‌های خود را عملی کنند.

امام جمعه دهدشت نیز به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات آینده ریاست جمهوری در 19 دی‌ماه اشاره کرد و ادامه داد: دشمن کماکان به دنبال نقشه‌ای برای اجرای توطئه‌های خود در این انتخابات است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دشمنان انقلاب و ایادی داخلی آنها ایجاد فتنه و انحراف در مسیر انتخابات است که قطعاً با وحدت و همدلی ملت ایران به واقعیت نخواهند پیوست.

خطیب جمعه دهدشت حضور مردم در صحنه‌های حساس را بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب دانست و ادامه داد: در فتنه 88 هم مردم با حضور خود خط بطلانی بر نقشه‌های دشمن کشیدند.

حسینی عنوان کرد: انتخابات یک حق است که برای تمامی مردم ایران وجود دارد و کشور اسلامی ما تاکنون انتخابات آزاد زیادی را با حضور پرشور مردم گذرانده و نتیجه آن سرافکندگی برای دشمنان ایران اسلامی است.

امام جمعه لنده نیز به لزوم به کارگیری بصیرت در همه برهه‌ها برای موفقیت در مقابل جبهه دشمن اشاره کرد و گفت: ملت ایران در تمامی عرصه‌ها به خصوص در انتخابات که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند با بصیرت وارد میدان می‌شوند و رمز پیروزی و پایداری انقلاب در دنیای استکباری امروزی همین تمسک به بصیرت است.

حجت‌الاسلام عبدالملکی مأیوس کردن مردم از اصل انتخابات توسط دشمن را حربه همیشگی آنان برای مقابله با نظام مردم سالار ایران اسلامی دانست و گفت: آن‌ها سعی دارند با مخدوش کردن اصل انتخابات با طرح بهانه‌های واهی از جمله تقلب و آزاد نبودن، مردم را در این ارتباط مأیوس و ناامید کنند.

وی با پیش‌بینی این‌که مردم با خلق حماسه‌ای دیگر در خرداد 92، رکورد حضور در 9 دی را خواهند شکست، تصریح کرد: دشمن برای ضربه‌ای کاری از سوی ملت ایران بر پیکره خود آمادگی داشته باشد چرا که ضربه خرداد 92 مهلک‌تر از ضربات دیگر خواهد بود.

خطیب جمعه لنده خطاب به نمایندگان مردم در مجلس گفت: نمایندگان هیچ‌گاه نباید سیاسی‌کاری و باندبازی را در کارهای خود دخالت دهند.

عبدالملکی افزود: نمایندگان همچنین در عزل و نصب‌ها نباید هیچ‌گونه دخالتی داشته باشند چرا که با کمترین مشکلی از جانب مدیران، شأن نمایندگی زیر سؤال خواهد رفت.

انتهای پیام/2571/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول