اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

اهتزاز پرچم ایران در گرو فرهنگ ایثار و شهادت است / طومار فتنه 88 با ایثار و شهادت پیچیده شد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو فرهنگ ایثار و شهادت است.

اهتزاز پرچم ایران در گرو فرهنگ ایثار و شهادت است / طومار فتنه 88 با ایثار و شهادت پیچیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه چهارشنبه در نخستین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اظهار داشت: اسلام ناب را انقلاب اسلامی به مردم کشور معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه از طریق انقلاب اسلامی به ابعاد گسترده اسلام ناب و جهان‎ساز پی برده‏ایم، خاطرنشان کرد: هیچ شناختی نیز در دوران قبل از انقلاب در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وجود نداشت.

استاندار زنجان با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی معرفت بسیار زیادی نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایجاد شده بود، تصریح کرد: اهتزاز و اقتدار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو فرهنگ ایثار و شهادت است.

* ایثار و شهادت منشأ مقاومت در برابر دشمنان است

وی با تاکید بر اینکه اگر فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نبود مقاومت در برابر دشمنان و ایستادگی دوامی نداشت، اضافه کرد: تزریق این فرهنگ در جبهه‎ها سبب مقدس شدن دفاع ایران در مقابل دشمنان شد.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه جبهه کشور در دوران جنگ تحمیلی قبل از تزریق معنویت و ایثار همچون جبهه جنگ سایر کشورها بود، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت سبب ماندگاری سلحشوری ملت ایران، مقاومت و فداکاری آنها شد.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت فرهنگ ایثار و شهادت نقطه به نقطه جبهه دوران دفاع مقدس ارزش پیدا کرده است، یادآور شد: هر چه زمان می‏گذرد ابعاد معنوی دفاع مقدس بیشتر نمایان می‏شود.

*حیات کشور در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه حیات، دوام، پایداری، عزت، اقتدار، سربلندی و آستانه تحمل مردم و کشور در گرو ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت است، ادامه داد: با کمرنگ شدن این فرهنگ عزت و سربلندی نیز رنگ می‎بازد.

وی با اشاره به اینکه طومار فتنه 88 با فرهنگ ایثار و شهادت در کشور پیچیده شد، تصریح کرد: امروز در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با همه توان اقدام کرد.

*عاشورای ایران دوران دفاع مقدس است

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه احیای دین اسلام و عزت و دوام آن مدیون نهضت عاشوراست، خاطرنشان کرد: عاشورای ایران نیز اوج فداکاری‏ها، از جان‌گذشتگی‏ها و ایثار در دوران دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه حمله‏ها و هجمه‏ها به دین اسلام است، افزود: تاثیر انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف سبب اقدام سایت‏ها، ماهواره‏ها و رسانه‏های دشمنان علیه اسلام شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دنیا از دین اسلام می‏ترسد، اضافه کرد: امروز به برکت ایثار و شهادت انقلاب اسلامی و اسلام در سطح جهان تاثیر گذاشته است.

وی اظهار داشت: با توجه به دامنه وسیع فرهنگ ایثار و شهادت باید راهکارهای مناسبی به منظور تبیین، ترویج و تبلیغ آن در استان زنجان ارائه و از ظرفیت‏های مختلف در این راستا استفاده شود.

انتهای پیام/73006/آ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول