اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

فرمایشات رهبر انقلاب فتنه 92 را عملاً در نطفه خفه کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: با بیانات اخیر رهبر حکیم انقلاب و تحلیل جامع ایشان از رفتار انتخاباتی بدخواهان در انتخابات ریاست ‌جمهوری آینده، فتنه 92 عملا در نطفه خفه شد.

فرمایشات رهبر انقلاب فتنه 92 را عملاً در نطفه خفه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز و اجتناب از گناهان و ضمن تسلیت رحلت حضرت پیامبر خدا (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد: افرادی که تقوا پیشه کنند، خداوند همواره در زندگی همراه و حامی آن‌ها بوده و انسان‌هایی که از فرامین الهی سرپیچی کنند در زندگی خود ناکام می‌مانند.

وی با اشاره به رحلت پیامبر خدا (ص) خاطرنشان کرد: رسالت پیغمبر (ص) به دستور خداوند برای همه مخلوقات بوده و رحمت ایشان شامل تمام بشریت است.

امام جمعه گچساران با بیان این‌که رسول خدا (ص) رحمت‌ للعالمین است، افزود: دایره رحمت پیغمبر (ص) بسیار گسترده بوده به گونه‌ای که شیطان در محضر ایشان طلب رحمت کرد.

 پس از رحلت پیامبر خدا (ص) دست بشر از هدایت کوتاه شد

 حجازی ادامه داد: شیطان در محضر پیغمبر (ص) از ایشان خواست که با رحمت زیادی که دارد از خداوند بخواهد او را کمتر مورد عذاب قرار دهد.

وی ابراز داشت: با توجه به دایره رحمت رسول خدا (ص) متوجه این نکته می‌شویم که پس از رحلت ایشان چه مصیبت بزرگی بر عالم وارد آمد و پس از شهادت ائمه اطهار (ع) چه آسیبی بر جهان ایجاد شد.

خطیب جمعه گچساران بیان کرد: پس از رحلت پیامبر خدا (ص) دست بشر از هدایت و نجات کوتاه شد و بشر نتوانست چشمان بصیری داشته باشد.

حجازی تصریح کرد: پس از رحلت ایشان انسان‌ها نتوانستند حقایق را به خوبی درک و به درستی راه را از چاه تشخیص دهند، بنابراین لازم بوده که هر انسانی به خود تلنگری بزند که چه حادثه‌ای پس از رحلت پیغمبر (ص) در عالم رخ داده است.

وی با اشاره به این‌که پیامبر خدا (ص) اشرف تمام مخلوقات و انبیاء است، یادآور شد: رحمت پیغمبر (ص) به گونه‌ای بوده که در جنگ‌ها که دشمنان بیش از 70 زخم بر بدن ایشان وارد ساختند آن حضرت برای دشمنان از خداوند طلب آمرزش و بخشش کرد.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: پیغمبر (ص) به دنبال این بود که بشر را از جاهلیت، بی‌خردی و عقب افتادگی نجات دهد ولی در آن زمان برخی منتظر بودند که ایشان از دنیا برود و دوباره به دوران عقب افتادگی و جاهلیت برگردند.

حجازی خاطرنشان کرد: پس از رحلت پیامبر خدا (ص)، دشمنان با منزوی کردن حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع) جانشین ایشان، دوباره به دوران جاهلیت بازگشتند.

 تمام تلاش دشمن هدف قرار دادن اساس نظام ایران اسلامی است

امام جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان با اشاره به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در واکنش به طرح موضوع انتخابات آزاد از سوی برخی افراد اظهار داشت: در سال 88 دشمنان تلاش کردند با ایجاد فتنه آسیبی به نظام ایران وارد کنند، ولی این فتنه و برنامه‌های دشمنان با عنایت خداوند، امام عصر (عج) و تدبیر رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

حجازی بیان کرد: دشمنان با انواع روش‌ها و برنامه‌های خود به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی بوده و مطرح کردن انتخابات آزاد از آخرین برنامه‌های آنان است.

 وی اذعان کرد: با مقایسه انتخابات ایران با انتخابات دیگر کشورها، متوجه می‌شویم که انتخابات ایران از سالم‌ترین انتخابات‌ها در دنیا است.

خطیب جمعه گچساران با بیان این‌که تمام تلاش دشمن هدف قرار دادن اساس نظام ایران اسلامی است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم و مسئولان فرمودند به گونه ای عمل نکنید که دشمنان فکر کنند می‌توانند برنامه‌های خود را عملی کنند.

حجازی در ادامه سخنان خود و با اشاره به هفته وقف و تبریک به دست اندرکاران آن عنوان کرد: اگر کسی وقفی کند ثمرات آن وقف تا همیشه باقی می‌ماند.

 وی افزود: افراد می‌توانند در زمینه‌های مختلفی هم چون امور خیریه، مساجد، کمک به فقرا و حوزه علمیه وقف کنند که در این میان وقف در زمینه حوزه علمیه بهترین وقف بوده زیرا حوزه علمیه سبب حفظ و ارتقای دین اسلام می‌شود.

انتهای پیام/82010/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول