اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

دشمن به دنبال برگزار نشدن انتخابات است / مراقب فتنه‌های جدید باشیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: دشمن در شرایط کنونی به دنبال برگزار نشدن انتخابات است و یا انتخابات در زمان مقرر خود برگزار نشود باید مراقب فتنه‌های جدید انتخاباتی باشیم.

دشمن به دنبال برگزار نشدن انتخابات است / مراقب فتنه‌های جدید باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: این بار با اسم رمز برگزاری انتخابات آزاد برای ایجاد فتنه دشمن برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: دشمن در شرایط کنونی به دنبال برگزار نشدن انتخابات است و یا انتخابات در زمان مقرر خود برگزار نشود که مطمئنا این اتفاق نخواهد افتاد و دشمن مایوس می‌شود.

سلیمانی با اشاره به کشورهای سرسپرده منطقه تاکید کرد: در شرایط کنونی در عربستان صعودی حتی یک انتخابات برگزار نشده است و هیچ‌کس دم از دموکراسی در این کشور نمی‌زند ولی در ایرانی که 34 انتخابات برگزار شده است استکبار دم از انتخابات آزاد می‌زند و این خود جای تعجب است.

*کاهش مشارکت عمومی هدف دوم استکبار

امام جمعه شوشتر اظهار داشت: دشمن یا عدم برگزاری انتخابات و یا کاهش مشارکت مردم را هدف‌گذاری کرده است و به این دلیل از همه توان خود برای القای این هدف استفاده می‌کند.

وی افزود: دشمن از ماه‌ها پیش مقدمه چینی کرده است و به این دلیل برنامه‌ریزی‌های لازم را برای این انتخابات انجام داده و باید برای این مهم بسیار هوشمندانه عمل کرد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی از این امتحان بزرگ سربلند بیرون می‌آیند و بار دیگر بصیرت و توانمندی خود را به رخ جهانیان و ایادی استکبار خواهد کشید.

*کدام انتخابات ایران آزاد نبوده است

امام جمعه شوشتر اظهار داشت: ایران اسلامی همه انتخابات‌های که برگزار کرده است آزاد بوده‌اند و به این دلیل هیچ لزومی ندارد که استکبار جهانی برای آزاد انتخابات در ایران نگران باشد.

وی افزود: این سیاست‌ها بسیار نخ‌نما شده‌اند و مردم نیز همه این نقشه‌های دشمن را شناخته و باید گفت که دیگر حنای استکبار و ایادی آنها در این باره برای مردم ایران رنگی ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر تاکید کرد: ملت ایران دست آنها را خوانده است و حرکت‌های آنها را از پیش شناسایی کرده و برای حضور در انتخابات آماده است.

*حضور در انتخابات وظیفه است

امام جمعه شوشتر اظهار داشت: حضور در انتخابات وظیفه است و وظیفه از کسی ساقط نمی‌شود و هرکس باید وظیفه خود را در این باره عملی کند و در انتخابات شرکت کند.

وی تاکید کرد: هیچ‌کس نباید حرکتی خلاف قانون در کشور انجام دهد و کسانی که خواستند اهداف خود را به مردم از راه غیرقانونی القا کنند زمین خوردند و باید سرنوشت آنها عبرت باشد.

وی خاطر نشان کرد: قانون در این کشور حرف آخر را می‌زند و همه باید تابع آن باشند و در راستای اجرای کامل قانون کوشید و در این مسیر گام برداشت.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول