اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری اصحاب رسانه:

شفاف‌سازی و خنثی کردن فتنه را وظیفه خود بدانیم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ما باید شفاف‌سازی و شناخت فتنه و تلاش برای خنثی کردن فتنه را وظیفه خود بدانیم.

شفاف‌سازی و خنثی کردن فتنه را وظیفه خود بدانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در چهارمین نشست خبری خود با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به سئوالات اصحاب رسانه در سطح استان و کشور پاسخ داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی در مورد سران فتنه گفت: من برخی از عنصرهایی که نامی از آن‌ها در دایره سران فتنه نیست را از عناصر اصلی بروز فتنه سال 88 می‌دانم.

وی با اشاره به مصاحبه‌اش با یکی از خبرنگاران در مورد این‌که خاتمی از سران فتنه نیست واکنش نشان داد و گفت: من نگفتم سید محمد خاتمی در فتنه نبود ولی وقتی صحنه‌های درگیری‌های تهران را می‌بینیم، خاتمی دیده نمی‌شود ولی فائزه هاشمی دیده می‌شد پس بدون شک تفاوت وجود دارد.

صابری با بیان این‌که کروبی و موسوی بدون حمایت سایرین نمی‌توانستند کاری بکنند، با طرح این سئوال که چه کسی مردم تهران را در آن سال‌ها به خیابان کشاند، ادامه داد: خاتمی در این صحنه‌های فتنه دیده نمی‌شود ولی رد پای پر رنگ مهدی هاشمی دیده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نام بردن افراد و سران فتنه وظیفه ما نیست و امروز ما باید شفاف‌سازی و شناخت فتنه و تلاش برای خنثی کردن فتنه را وظیفه خود بدانیم.

مردم پاسخ فتنه را دادند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مردم همواره بهترین پاسخ را به افراد و حرکت‌های مستقیم و کج می‌دهند، پاسخ مردم به فتنه 88 را در 9 دی تعیین تکلیفی برای فتنه دانست.

نماینده دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با دفاع از حرف‌های خود در مصاحبه‌اش با خبرنگاران تأکید کرد: من هرگز نگفتم خاتمی در فتنه سال 88 نبوده ولی خبرنگاران تیتر مورد دلخواه خود را انتخاب کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به دستور مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: این دستور در شهریور‌ماه رسماً از سوی رهبر فرزانه انقلاب صادر شد و به عقیده من کارهای خوبی نیز در این زمینه انجام شده و کهگیلویه و بویراحمد نیز به تبع آن در این مسیر گام خواهد برداشت.

انتهای‌پیام/82005/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول