اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

استفاده از منویات رهبری تنها راه مصون ماندن از فتنه‌های آخرالزمان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: با بصیرت‌افزایی و به کار بستن فرمایشات مقام عظمای ولایت، از فتنه‌های آخر‌الزمان مصون می‌مانیم.

استفاده از منویات رهبری تنها راه مصون ماندن از فتنه‌های آخرالزمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم ویژه اربعین ظهر امروز  توسط هیئت متوسلین به چهارده معصوم(ع) کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با حضور رئیس واحد، کارکنان و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزاری این‌گونه مراسمات از سوی کارکنان به صورت خودجوش را سبب تلطیف فضای معنوی دانشگاه‌ها دانست.

آرمین محمودی اظهار کرد: امام حسین(ع) با نثار جان ارزشمند خود به همه آموخت که بایستی برای دفاع از دین خدا از همه هستی خود گذشت و با ظالمان به مبارزه پرداخت.

وی با اشاره به الگو قرار دادن حضرت سید الشهدا در ادیان و نحله‌های مختلف بیان داشت: گاندی منجی مردم هندوستان برای بیرون آمدن از سلطه استعمار انگلیس، امام حسین(ع) را در مبارزاتش الگو قرار داده و همواره به آن امام همام تأسی می‌کند.

محمودی با تأکید بر لزوم نهادینه کردن فضای توسل به اهل بیت(ع) در تمامی شئون زندگی، بر ایجاد بستر مناسب برای تحقق این امر در جوانان تأکید کرد.

وی اظهار داشت: پیروزی‌های مکرر فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، دستیابی به فناوری‌های روز دنیا و تسلیم نشدن در مقابل خواست‌های دشمنان این مرز و بوم، از جمله مواردی بوده که در سایه فرهنگ عاشورایی خلق شده است.

محمودی تصریح کرد: آن‌هایی که می‌خواهند آینده‌ای درخشان در دنیا و آخرت داشته باشند دامان اهل بیت(ع) را رها نکنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به لزوم بصیرت‌افزایی و به کار بستن فرمایشات مقام عظمای ولایت برای مصون ماندن از فتنه‌های آخر‌الزمان، بر تبیین هر چه بیشتر فرهنگ عاشورایی برای نسل جوان تأکید کرد.

به گزارش فارس، هیئت متوسلین به چهارده معصوم(ع) کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به صورت خودجوش هر هفته و در مناسبت‌های مختلف در منازل کارکنان به اجرای برنامه‌های متنوع معنوی می‌پردازد.

انتهای پیام/82014/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول