اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

رویدادهای تاریخی درس عبرتی برای بشریت است/ سرکوب فتنه 88 نماد بصیرت ملت بود

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی گفت: رویدادهای تاریخی درس عبرتی برای بشریت بوده و یکی از این رویدادها، فتنه سال 88 و حماسه عظیم مردم در نهم دی ماه است.

رویدادهای تاریخی درس عبرتی برای بشریت است/ سرکوب فتنه 88 نماد بصیرت ملت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، خدیجه نظری عصر امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت دهه بصیرت در در هیئت ابوالفضل(ع) گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: امروز باید تلاش کنیم تا بصیرت خود را ارتقا بخشیم که بتوانیم مرز بین دوست و دشمن را تشخیص دهیم.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: بصیرت یعنی آگاه بودن و آگاهی دادن است و در این برهه از زمان تمام سعی ما باید افزایش بصیرت جوانان باشد.

نظری به فرموده رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند «روز 9 دی در تاریخ ماندگار است و دلیل آن بیداری مردم است که کشورتان را نگه داشته و انقلابتان را حفظ کرده است».

وی گفت: یک بسیجی همیشه باید هوشیار و آماده و گوش به فرمان رهبر خود بوده و همیشه موقعیت‌شناس و دشمن‏شناس باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: امروز دشمن با جنگ روانی وارد ذهن جوانان شده است و قصد منحرف کردن جوانان را دارد؛ بنابراین، باید هوشیارانه توطئه‌های دشمن را رصد کنیم و درصدد دفع آن برآییم.

هدف انقلاب اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است

یک کارشناس دیگر مسائل سیاسی نیز گفت: هدف انقلاب اسلامی ایران، برقراری عدالت اجتماعی است؛ بنابراین در همین راستا، بسیج سازندگی می‌کوشد تا با طرح اردوهای جهادی و همیاری جوانان و نوجوانان به این هدف جامه عمل بپوشاند.

کبری رنجبر بیان کرد: امروه حضور در عرصه سازندگی بزرگ‏ترین فعالیت بسیجیان است.

وی افزود: از مهم‏ترین دستاوردهای این طرح می توان آشنایی جوانان با فرهنگ کار، مسئولیت‌پذیری و ارتقای دانش و مهارت جوانان و هدایت استعدادها و توانمندی‌های جوانان به سوی کار و تلاش سازنده اشاره کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آنچه در طرح بسیج سازندگی به عنوان یک حرکت تأثیرگذار موج می‌زند، توجه جدی به معنویت جوانان است. جوانان با تلاش خود و بی ادعا با کم‏ترین امکانات و با اراده‌ای فراوان به سازندگی در مناطق محروم و نیازمند می‌پردازند.

انتهای پیام/2249/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول