اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

انتخابات آزاد واژه مهندسی فتنه جدید است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: انتخابات آزاد کلیدواژه مهندسی فتنه جدید است که در محافل رسانه‌ای اصلاح‌طلبان، داخل اردوگاه صهیونیست‌ها و ضدانقلاب و از زبان برخی از عناصر داخلی و طراحان اصلی فتنه 88 به صورت هماهنگ عنوان می‌شود.

انتخابات آزاد واژه مهندسی فتنه جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: انتخابات آزاد کلیدواژه مهندسی فتنه جدید است که در محافل رسانه‌ای اصلاح‌طلبان در داخل اردوگاه صهیونیست و ضد انقلاب و از زبان برخی از عناصر داخلی و طراحان اصلی فتنه 88 به صورت هماهنگ عنوان می‌شود.

وی ادامه داد: چهره‌های برجسته‌ای در این اصلاحات و عوامل فتنه 88 انتخابات آزاد را در کنار واژه‌های جدیدی همچون وحدت ملی، دولت ائتلافی و تعیین شرط و خط و نشان کشیدن برای نظام مطرح می‌کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم و پرشور مردم ولایتمدار قم در روز حماسه 19 دی در خصوص عنوان جدید انتخابات آزاد که توسط دشمنان کینه‌توز نظام و چهره‌های سیاسی ورشکسته در فتنه 88 مطرح می‌‌شود فرمودند ذهن دشمنان انقلاب در انتخابات خرداد ماه 92 متمرکز شده است.

لطفی تصریح کرد: همه باید حواسشان باشد که به این مقصود دشمن کمک نکنند مبادا دچار غفلت شوید و جدول مورد نظر دشمن را پر کنید، سئوال این است چه کسانی طی ماه‌های گذشته واژه انتخابات آزاد را مطرح کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: عنوان انتخابات آزاد اولین بار توسط سلطنت‌طلب‌ها و اصلاح‌طلبان مطرح شد و رضا پهلوی پسر محمدرضا خائن یکی از افرادی است که چندین بار بر ضرورت برگزاری انتخابات آزاد تأکید کرده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: رئیس‌جمهور دولت اصلاحات نیز تأکید می‌کند که مطلوب این است که یک انتخابات آزاد و واقعاً اطمینان‌بخشی برگزار شود.

وی تصریح کرد: شخص دیگری می‌گوید، انتخابات آزاد شفاف، اعتماد مردم را افزایش می‌دهد اما آنچه به نظر می‌رسد کلیدواژه انتخابات آزاد آغاز یک پروژه شوم و یک فتنه جدید است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اما رهبر فرزانه و حکیم انقلاب از تحرکات پشت پرده فتنه جدید پرده برداشت و چهره‌های آن‌ها را رو کرد و آن‌ها را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام گذاشت. مردم باید مراقب باشند فریب ترفندهای دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را نخورند بلکه باید به رهنمودهای رهبر انقلاب اهتمام جدید داشته باشند.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام هشتم امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار امام حسن در دوران امامت خویش صلح با معاویه و اقدام امام در قالب صلح در راستای مصلحت اسلام و مسلمین بود.

انتهای پیام/2246/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول