اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

فتنه دوم در راه است / مردم مراقب ادعای «انتخابات آزاد» باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمنان گفت: در روزهای اخیر، فتنه دوم در راه است و مردم و مسئولان باید مراقب ادعای «انتخابات آزاد» باشند.

فتنه دوم در راه است / مردم مراقب ادعای «انتخابات آزاد» باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان این استان در مسجد امام سمنان برگزار شد، اظهار داشت: به تدریج به زمان برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک می‏شویم و در این روزها، انواع اظهار نظرها و سخنان ایراد می‏شود.

وی نقطه فصل تمام این سخنان و اظهار نظرها را فرمایشات گوهربار و راهگشای اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره انتخابات دانست.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: در برهه کنونی در حالی شاهد مطرح شدن ادعای انتخابات آزاد هستیم که باید به خوبی این سخنان را آغازگر فتنه دوم ذکر کرد و همه مقابل این سخنان واهی و نادرست موضع بگیرند و مراقب توطئه مجدد دشمن در عرصه سیاسی ایران اسلامی باشند.

 

 

مردم هوشیاری خود را مقابل فتنه‏های پیچیده دشمن حفظ کنند

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه ادعاهای کذب مطرح شده در زمینه انتخابات آزاد به خوبی و با درایت و موضع‏گیری اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی شد، هوشیاری مقابل فتنه‏های پیچیده دشمن را در ماه‏های آتی یکی از نیازمندی‏های جامعه اسلامی توصیف کرد.

شاهچراغی افزود: موضع‏گیری اخیر رهبر انقلاب بسیار شفاف، راهگشا، متدبرانه و روشن‏گرایانه بود.

وی تصریح کرد: از امروز هر فرد یا شخصیتی که در هر لباسی در ایران اسلامی فعالیت می‏کند، بخواهد بر طبل انتخابات آزاد بکوبد و بر این سخن ناروا تاکید کند، را باید ضد ولایت فقیه دانست.

امام جمعه سمنان بیان داشت: فرمایشات ولی امر مسلمین جهان همواره فصل‏الخطاب بوده است و در این مورد به خصوص نیز پس از سخنان رهبری؛ هر کس بخواهد به هر دلیلی بر آزاد بودن انتخابات تاکید کند و بر موضع خویش اصرار ورزد، در حقیقت به دشمن در رسیدن به اهداف شومش خدمت کرده است.

 

 

دسیسه کینه‏توزان انقلاب با وجود رهبری خنثی خواهد شد

امام جمعه سمنان همچنین با یادآوری توطئه‏هایی که بر ایران اسلامی در زمان انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری گذشت، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در فتنه نخست خود که مدت‏ها ایران اسلامی را درگیر خود ساخت، با رمز «تقلب» وارد میدان شده بودند.

شاهچراغی اضافه کرد: فتنه‏گران و حامیان داخلی و خارجی دشمنان و معاندان نظام اسلامی، امروز نیز قصد کرده‏اند تا فتنه دوم را با اسم رمز «انتخابات آزاد» در داخل کشور به راه بیندازند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران دارای رهبری مدیر و مدبر، تیزهوش و بصیر است و این بار نیز با درایت ولی امر مسلمین جهان، این دسیسه کینه‏توزان انقلاب خنثی خواهد شد.

امام جمعه سمنان یادآور شد: اما به هر حال، همه مردم و مسئولان در برهه کنونی باید هوشیار باشند و درایت و بصیرت خود را در تمام امور همچون گذشته حفظ کنند.

انتهای پیام/2249/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول