اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین مطرح کرد

برنامه‌ریزی 20 ساله دشمن برای فتنه 88

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: فتنه 88 یک فتنه زود هنگام نبود بلکه بیش از 20 سال یعنی بعد از مهار فتنه بنی صدر، دشمن برای این کار برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده بود.

برنامه‌ریزی 20 ساله دشمن برای فتنه 88

سردار سالار آبنوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: باید خداوند متعال را بابت لطف و حمایتی که از انقلاب اسلامی ایران و مردم پیرو انقلاب دارد، شاکر باشیم  و اعلام کنیم که همه ما به این انقلاب وفادار هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تاریخ بسیار طولانی است، گفت: انسان‌هایی که توانسته‌اند نکاتی از گذشته را که تشکیل‌دهنده تاریخ است در ذهن خود نگه‌ دارند و برای ما به یادگار بگذارند، هر یک از وقایعی که از آنها به ما رسیده است باید عبرتی برای ما باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه شرایطی که اکنون برای ما به وجود آمده یک شرایط کاملا استثنایی است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حدود چند ماهی است واژه‌ای را به ادبیات سیاسی و تاریخی وارد کرده‌اند و اشاره فرموده‌اند که جامعه در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است.

آبنوش ادامه داد: قریب به 7 میلیارد انسانی که روی این کره خاکی سکونت دارند سالیان سال خواسته یا ناخواسته مسیری باطل را طی می‌کردند و به ناکجا آباد می‌رفتند تا اینکه در عصر ما در شرایطی قرار گرفته‌اند که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان پیچ تاریخی یاد می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن در تمام این سال‌ها افرادی را تربیت کرده و به جاهای مختلف کشور نفوذ داده بود، افزود: دشمن با سوء استفاده از شخصیت‌های پاک و گرانقدر و همه چهره‌های موجه تلاش کرد تا افرادی را تربیت کند و به نقاط حساس کشور نفوذ دهد، تا ضمن تخریب چهره افراد فتنه 88 را برنامه‌ریزی و مدیریت نماید.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: از نظر معادلات ظاهری قطع یقین فتنه 88 باید بساط انقلاب را بر می‌چید  ولی دیدیم دستی که پشت سر مولا و رهبر ماست چگونه کمک کرد و مسیر داستان را از زمان شروع تا ادامه آن در محرم و صفر تغییر داد.

آبنوش اضافه کرد: در چنین شرایطی بود که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که ای انسان‌ها در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌اید.

وی عنوان کرد: نتانیاهو در جلسه شورای عالی صهیونیسم خطاب به نخبگان شیطانی حاضر در این جلسه  که جهان را به سمت باطل هدایت می‌کنند، گفت: رهبران صهیونیسم! جهان در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است. با این نکته که علائم راهنمایی و رانندگی این جاده را خمینی (ره) و خامنه‌ای نصب کرده‌اند.

آبنوش ادامه داد: یعنی جهت حرکت و عملکرد 7 میلیارد انسانی که روی این کره خاکی زندگی می‌کنند در حال تغییر به سمتی که مولا و نائب امام زمان (عج) آن‌ها را راهنمایی می‌کند، است. یعنی بشر در این مقطع از زمان دچار چرخش و تحول شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: در طول بیش از 30 سالی که از عمر انقلاب ما می‌گذرد هیچگاه در آرامش نبودیم. دشمن حتی یک لحظه ما را رها نکرده است. ما همواره  به طرق مختلف در حال درگیری با دشمن هستیم.

آبنوش گفت: طی 34 سال آزمایشی که ملت ایران پس داد، تعدادی زیادی از عزیزان ما به شهادت رسیدند و یا به درجه جانبازی نائل آمدند و خانواده‌های آن‌ها غم از دست دادن عزیزان خود را تحمل کردند. تحریم‌ها و تهدیدها و دیگر سختی‌ها را تحمل کردند.

وی افزود: اما این موارد روی ملت ایران تأثیر منفی برجای نگذاشته است و پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند. الان نیز خداوند مزد این صبر را می‌دهد و جهت جهانی را با ملت ایران همسو می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب‌های دیگر در دوران ادامه خود، از درون از بین رفته‌اند و جهت‌هایشان تغییر یافته است، خاطرنشان کرد: در دنیا انقلاب‌های زیادی به وقوع پیوسته است که از جمله آنها می‌توان به انقلاب کبیر فرانسه اشاره کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: اما این انقلاب نیز از درون از هم پاشید. به عنوان مثال در هفتمین سال انقلاب کبیر فرانسه، تمام انقلابیون توسط یک گروه جدید کشته شدند و خودشان انقلاب را در دست گرفتند و جهت انقلاب نسبت به اهداف اولیه‌ای که داشت تغییر کرد و به سمت دیگری رفت.

آبنوش ادامه داد: همچنین در سال هجدهم انقلاب کبیر فرانسه نیز گروه دیگری روی کار آمدند و گروه قبلی را کشتند و صاحب انقلاب کبیر فرانسه شدند. در سی و چهارمین سال انقلاب کبیر فرانسه نیز مجددا این موضوع تکرار شد و گروه جدید دیگری روی کار آمدند. تا اینکه 72 سال طول کشید تا توانستند قانون اساسی فرانسه را بنویسند.

انتهای پیام/2667/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول