اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رونمایی از پروژه بیگانگان برای خرداد 92

تنفس مصنوعی دشمن به فتنه 88

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 گفت: ‌دشمن با اختلاف‌نظرها و تشدید مشکلات، سعی دارد فتنه 88 را مجدداً در کشور احیا کند.

تنفس مصنوعی دشمن به فتنه 88

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی، ظهر امروز در جمع مشاوران بانوان فرمانداری‌های استان، اظهار کرد: دشمن تلاش زیادی برای رویارویی با نظام اسلامی دارد و از بین تمام راه‌های ممکن، جنگ‌نرم را به عنوان کم‌هزینه‌ترین و تاثیرگزارترین راه مقابله با جمهوری‌ اسلامی برگزیده است.

وی گفت: برنامه‌ریزی دشمن در حوزه جنگ نرم، مبتنی بر دو اصل نفوذ در بنیان خانواده‌ها و هدف قرار دادن خودباوری و هویت‌ملی جوانان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: دشمن سعی دارد با ایجاد انحراف در ارتباط اعضای خانواده و کم‌رنگ‌ساختن مسائل دینی و اخلاقی در این نهاد مقدس، بنیادی‌ترین ساختار جامعه دینی را مورد هدف قرار دهد.

شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی هستند

نصرتی با اشاره به تبلیغات سوء شبکه‌های ماهواره‌ای در تلاش برای تغییر سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی یادآور شد: در این راستا، تلاش برای ایجاد شکاف در میان نسل‌ها و مخدوش‌کردن جایگاه مقدس والدین، از جمله برنامه‌ریزی‌های دشمن است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به تاثیر اعتیاد در فروپاشی خانواده‌ها خاطرنشان کرد: امروزه،گسترش انحرافات اخلاقی و اعتقادی از جمله آسیب‌های بنیان خانواده است و در این راه، موادمخدر، به عنوان مهمترین ابزار و تهدید دشمن، به کار گرفته می‌شود.

نصرتی بر لزوم توجه به بحث درمان در حوزه اعتیاد، تاکید کرد و افزود: در این راستا، آگاه‌سازی و توانمندسازی افراد آسیب‌دیده می‌تواند جریان زندگی را در یک خانواده، مجدداً احیا کند.

وی با بیان اینکه خانواده، بنیادی‌ترین رکن ساختاری جامعه است، گفت: حوزه‌های اخلاقی جامعه بر استواری نظام خانواده بنا نهاده شده‌ است؛ بنابراین با خدشه‌دار شدن این نظام مهم، شاهد آسیب‌های جدی اجتماعی خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، نقش مشاوران امور بانوان در فرمانداری‌ها را حساس و راه‌گشا خواند و گفت: به‌کارگیری مشاوران بانو در پست‌های تخصصی، جلوگیری از هدررفت وقت و نیروی کار انسانی را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: مشاوران امور بانوان در شهرستان‌ها نباید وظایف خود را محدود به حوزه‌های فرمانداری تلقی کنند؛ بلکه باید با ورود به متن جامعه، به عنوان یک راهبر، جریانساز فعالیت‌های مختلف اجتماعی باشند.

بزرگ‌نمایی و اختلاف نظر‌ها توسط دشمن

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شورای شهر و روستا در سال 92 گفت: دشمن با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش برای بزرگنمایی اختلاف‌نظرها و تشدید مشکلات، سعی دارد فتنه 88 را مجدداً در کشور احیا کند.

نصرتی در عین حال، با تاکید بر لزوم تحقق مشارکت حداکثری مردم خاطرنشان کرد: فرد انتخاب‌شده، پاسداری از دستاورهای نظام‌اسلامی را بر عهده داشته و مشارکت مردم، پشتوانه این وظیفه خطیر خواهد بود.

وی گفت: به لطف خدا و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور مردم، برگ دیگری بر کارنامه درخشان نظام‌ اسلامی افزوده خواهد شد.

در ابتدای این دیدار، جمعی از مشاوران بانوان شهرستان‌های مختلف استان به بیان نظرات خود پرداختند.

لزوم توجه به بحث عفاف و حجاب، تحقق جایگاه مشاوران بانوان در فرمانداری‌های استان، تعامل بیشتر مسئولان استان با مشاوران بانوان، از جمله موارد بیان‌شده در این نشست بود.

انتهای‌پیام/60002/ج40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول