اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه سمنان:

بصیرت و آگاهی مردم فتنه 88 را سرکوب کرد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: بصیرت و آگاهی مردم فهیم کشورمان بود که فتنه 88 را سرکوب کرد؛ البته امر جز با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری میسر نمی‌شد.

بصیرت و آگاهی مردم فتنه 88 را سرکوب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلام‏رضا دهرویه ظهر در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت هفته بصیرت اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «مردم ایران از مردم زمان رسول اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) بهترند».

وی افزود: توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری الهی امام خامنه‌ای و بصیرت بی‌نظیر مردم خنثی شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: مردم در دی ماه سال 1388با هماهنگی و تطابق و همراهی کامل با امام خامنه‌ای حضور  سراسری و بی‌نظیری را در  محکوم کردن توهین به مقدسات اسلامی و عاشورای حسینی به نمایش گذاشتند.

دهرویه خاطرنشان کرد: در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری دشمنان خارجی و نفاق داخلی احساس کردند، طرح‌ریزی 10 سال گذشته آنها می‌تواند عملیاتی شود؛ بنابراین بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند و فتنه را در میان مردم کلید زدند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سمنان اظهار داشت: دشمان نظام با توهین به مقدسات مردم ایران بیش از پیش ضعف و ناتوانی خود را در مقابل این مردم ولایت‌مدار نشان دادند و همین امر باعث شد تا کاسه صبر ملت ایران لبریز شود و خشم و ملت خود را در 9 دی ماه به همگان نشان دهند.

انتهای پیام/2249/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول