اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام 72 کشتی

نفرات برتر چهار وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی انتخابی جوانان خوزستان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر چهار وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی انتخابی جوانان استان خوزستان با انجام 72 کشتی در بهبهان معرفی شدند.

نفرات برتر چهار وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی انتخابی جوانان خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مسابقات کشتی فرنگی انتخابی جوانان خوزستان از امروز در سالن ورزشی علی‌ابن‌ابیطالب(ع) این شهرستان آغاز شد.

در روز نخست این دوره از مسابقات که با حضور کشتی‌گیرانی از 14 شهرستان استان خوزستان به مدت دو روز در بهبهان برگزار می‌شود، 15 کشتی‌گیر در وزن 50 کیلوگرم، 21 کشتی‌گیر در وزن 60 کیلوگرم،17 کشتی‌گیر در وزن 74 کیلوگرم و هشت کشتی‌گیر در وزن 96 کیلوگرم به روی تشک رفتند که طی 6 دوره و با انجام 72 کشتی نفرات برتر خود را شناختند.

براساس این گزارش بهمن خسروی از تیم الوار گرمسیری به عنوان نفر اول، احسان محمدی از تیم ایذه به عنوان نفر دوم، وحید حسین‌وند از تیم سردشت و عرفان ساعدی‌فر از تیم شوش به صورت مشترک به عنوان نفر سوم در وزن 50 کیلوگرم معرفی شدند.

همچنین در وزن 60 کیلوگرم، علی دیناروند از تیم شوش رتبه نخست، سجاد بنادری از تیم بهبهان رتبه دوم، رسول قیطاسی از تیم اندیمشک و داریوش پاپی از تیم الوار گرمسیری به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در وزن 74 کیلوگرم نیز فرشاد رستمی‌کیا از تیم اندیمشک الف رتبه نخست، احسان سفری از تیم بهبهان الف رتبه دوم، حامد یعقوب‌نسب از تیم الوار گرمسیری و محمد هیودی از تیم دزفول به صورت مشرک رتبه سوم را کسب کردند.

گفتنی است محمد بیرانوند از تیم اندیمشک ب در جایگاه نخست، علی حیدری از تیم اهواز در جایگاه دوم و محمدامین معتمد‌آریا از تیم الوار گرمسیری و میلاد دبستان‌پور از تیم بهبهان الف به صورت مشترک در جایگاه سوم مسابقات وزن 96 کیلوگرم ایستادند.

شایان ذکر است مراسم وزن‌کشی چهار وزن دوم نیز امشب برگزار شده و کشتی‌گیران این اوزان روز جمعه و از ساعت 13 و 30 دقیقه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به توضیح است نفرات نخست هر وزن این مسابقات، به پیکارهای قهرمانی جوانان کشور راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/72003/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول