اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرد طلایی کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن:

آغاز لیگ برتر کشتی فرنگی نامشخص است

خبرگزاری فارس: مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن گفت: به دلیل به حدنصاب نرسیدن تیم‌ها در لیگ برتر کشتی فرنگی فعلا این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود و وضعیت برگزاری آن مشخص نیست.

آغاز لیگ برتر کشتی فرنگی نامشخص است

قاسم رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دور سوم تمرینات تیم ملی به خاطر برخی مسائل از سوی بنا سرمربی این تیم به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: شرایط لازم برای برگزاری دور سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان فراهم نبود و امکانات لازم برای تمرین نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز مهیا نشده بود؛ عدم پرداخت حقوق کشتی‌گیران هم مزید بر علت شد تا این اردو به زمان مناسب‌تری موکول شود.

رضایی با بیان اینکه فعلا آغاز دور سوم این رقابت‌ها مشخص نیست و به نظر محمد بنا بستگی دارد، گفت: در شهرستان آمل به تمرینات خود ادامه می‌دهم، مشکلی در تمریناتم وجود ندارد و روزانه در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی به تمرین مشغول هستم.

مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی تیم ملی در رقابت‌های المپیک 2012 لندن با اشاره به اینکه در دو مرحله گذشته اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تمرینات خوب و مستمری را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدت زمان کمی تا آغاز رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی به میزبانی ایران باقی مانده است، مهم‌ترین هدفم تقویت نقاط قوت در برخی فنون و کاهش نقاط ضعف است.

رضایی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد چگونگی آغاز لیگ برتر کشتی فرنگی کشور یادآور شد: فعلا رقابت‌های لیگ برتر در این رشته برگزار نمی‌شود، چرا که اسپانسرها استقبال خوبی از این مسابقات نداشته و شرایط تیم‌داری مهیا نیست.

وی اضافه کرد: تنها یک تیم از اصفهان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده است و به دلیل به حدنصاب نرسیدن تیم‌ها فعلا این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود.

به گفته رضایی، وضعیت برگزاری لیگ برتر کشتی فرنگی مشخص نیست.

انتهای پیام/86012/ذ/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول