اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی قزوین خبر داد

برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان قزوین از برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور در این استان خبر داد.

برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور در قزوین

عین‌الله صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با موافقت فدراسیون کشتی کشورمان و طی درخواست هیئت کشتی استان قزوین این رقابت‌ها طی روزهای 23 تا 25 اسفندماه در این استان برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: در حال حاضر سالن ورزشی شهید بابایی قزوین به عنوان محل برگزاری این رقابت‌ها انتخاب شده است.

صادقی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی کشور از سطح بسیار بالایی برخوردار است، بیان داشت: در این رقابت‌ها به طور حتم کشتی‌گیران برای دیده شدن با بهترین سطح آمادگی خود در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه به طور حتم کادر فنی تیم ملی کشتی کشورمان این مسابقات را از نزدیک به دقت نظاره‌گر خواهند بود، تصریح کرد: هشت کشتی‌گیر برتر هر وزن در این مسابقات به منظور شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد.

دبیر هیئت کشتی استان قزوین متذکر شد: تیم کشتی قزوین هم برای حضوری قدرتمند در این مسابقات خود را آماده می‌کند و کشتی‌گیران شایسته این استان تلاش می‌کنند با توجه به امتیاز میزبانی از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و خود را در جمع بهترین‌های کشتی کشورمان محک بزنند.

صادقی برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی کشور را یک فرصت مناسب برای کشتی استان دانست و گفت: بدون شک برگزاری رقابت‌های کشوری می‌تواند عاملی مهم در رشد سطح فنی و ارتقای انگیزه ورزشکاران هر استان تلقی شود و پیشرفت‌های بسیاری را برای ورزشکاران به همراه بیاورد.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات همچنین می‌تواند در ارتقای سطح فنی و دانش مربیان و داوران کشتی استان تأثیرگذار باشد و آنان را برای ادامه موفقیت بیشتر در این رشته ورزشی و رسیدن به مراحل بالاتر ترغیب کند.

دبیر هیئت کشتی استان قزوین با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی جام شاهد در قزوین نیز عنوان کرد: این رقابت‌ها هم در سطح بالایی برگزار شد و حضور کادر فنی تیم ملی در روز برگزاری این مسابقات به نوعی موجب شده بود تا کشتی‌گیران با انگیزه بیشتری به مصاف یکدیگر بروند.

این مسئول با بیان اینکه در این رقابت‌ها شش تیم از سوی فدراسیون کشتی کشورمان با نام‌های قهرمان‌های المپیک و جهان حضور پیدا کرده بودند، ابراز داشت: در این مسابقات 64 کشتی‌گیر حاضر در این رقابت‌ها نمایش خوبی از خود نشان دادند که در این بین کشتی‌گیران قزوینی هم توانستند عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارند.

صادقی با بیان اینکه کشتی‌گیران این استان هم در مسابقات جام شاهد خوش درخشیدند، گفت: تیم کشتی کاسپین قزوین با ترکیبی از کشتی‌گیران جوان و بومی استان توانست سکوی سومی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

وی اذعان داشت: تلاش ما این است تا با برگزاری رقابت‌های معتبر کشوری و بین‌المللی در استان قزوین به نوعی سطح آمادگی کشتی‌گیران قزوینی را محک بزنیم و به نوعی آنان را با مسابقات بزرگ آشنا کنیم تا در آینده بتوانند با آرامش بیشتر و به دور از هرگونه استرس گام به این مسابقات بگذارند.

انتهای پیام/77004/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول