اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 6 تیم در یک گروه

حریفان صبا در لیگ برتر کشتی فرنگی مشخص شدند/حضور در لیگ بعد از 5 سال

خبرگزاری فارس: حریفان تیم کشتی فرنگی صبای قم در فصل جدید مسابقات قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

حریفان صبا در لیگ برتر کشتی فرنگی مشخص شدند/حضور در لیگ بعد از 5 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور سرانجام با جمع بندی نهایی در فدراسیون کشتی و در حضور نمایندگان تمام تیم‌های شرکت کننده در این دوره قرار است از روزهای پایانی دی ماه آغاز شود.

این در حالی است که کشتی فرنگی در سال جاری یکی از موفق‌ترین رشته‌های انفرادی ورزش قم در کسب مدال از مسابقات داخلی و برون‌مرزی بوده است و با این توانمندی بالا بعد از سال 1387 یک بار دیگر در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور خواهد یافت.

در سال جاری کشتی قم پنج مدال از پیکارهای کشتی فرنگی بین‌المللی، آسیایی و جهانی کسب کرده است و وقتی این مهم به اطلاع مسئولان استان قم و به خصوص باشگاه صبا رسید، آنها مشتاق حضور تیم کشتی فرنگی قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور شدند و بدین ترتیب با نظر مساعد استاندار قم به عنوان رئیس مجمع باشگاه صبا قرار شد صبای قم با کشتی گیران مطرح بومی در لیگ برتر کشور به میدان برود.

*صبا حامی کشتی

این در حالی است که در چند سال اخیر نبود حامی مالی سبب محرومیت کشتی قم از لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور شده بود اما امسال با حمایت‌های باشگاه صبای قم، فرنگی‌کاران مستعد قمی در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور بار دیگر قصد نشان دادن توانمندی کشتی قم را دارند.

مسابقات فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور از بیست و هشتم دی ماه سال جاری آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه باشگاه صبای قم حامی مالی تیم کشتی فرنگی قم خواهد بود، صبا با ترکیبی از چهره‌های بومی کشتی فرنگی قم که در بین آنها قهرمانان آسیا و جهان حضور دارند، در این لیگ قوی و مطمئن به روی تشک می‌رود.

 

*حضور در لیگ بعد از 5 سال

هیئت کشتی قم در حالی امکانات لازم به منظور حضور تیم کشتی صبای قم در لیگ برتر را به وجود آورده است که این امر بعد از سال 1386 با حضور تیم کشتی فرنگی ارم کیش قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور فراهم شد و اکنون صبا در لیگ برتر حضور می‌یابد.

بدین ترتیب کشتی گیران صبای قم در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی باید با تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، پرسپولیس مازندران، صبای قم، هیئت کشتی خوزستان و هیئت کشتی فارس رقابت کنند.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول