اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دعوت 14 کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور 14 کشتی‌گیر مازندرانی برای شرکت در جام جهانی تهران و جام ایوان یاریگین روسیه روزهای 14 تا 29 دی ماه در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود.

دعوت 14 کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مازندران که مهد کشتی دنیا محسوب می‌شود با وجود شرکت 6 تیم از 8 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد خود نشانگر قدرت عالی کشتی مازندران است.

در سال 2006 یک بار استان مازندران شاهد برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بود، مانده‌ایم که با وجود تیم‌هایی به نام فدراسیون کشتی که در رأس  مازندرانی‌های زیادی در خود گنجانده چرا از برگزاری فینال رقابت‌های کشتی آزاد و برگزاری جام جهانی جلوگیری می‌کنند و علت آن را نداشتن سالن عنوان می‌کنند چرا فدراسیون کشتی در تصمیم‌گیری‌ها ضعیف است. در رأس فدراسیون آقایان خطیب، سید هادی حسینی و رنگرز حضور دارند اما حضورشان خود جای سؤال دارد.

اسامی کشتی‌گیران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی و جام ایوان یاریگین از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد و با توجه به تقارن زمان برگزاری مسابقات جام جهانی (هفته اول اسفند) و مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان آزاد (دهه آخر اسفند)، کشتی‌گیران منتخب از میان دعوت‌شدگان، در صورت ارائه عملکرد مناسب در رقابت‌های جام جهانی، به طور مستقیم (بدون شرکت در مسابقات قهرمانی کشور) در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنند.

اسامی کشتی‌گیران مازندرانی

55 کیلو: عارف محمدزاده

60 کیلو: مسعود اسماعیل‌پور، بهنام احسان‌پور،‌ آرش دنگسرکی، احمد محمدی

66 کیلو: مهدی تقوی، محمد یوسفی، مرتضی گودرزی

84 کیلو: محمدجواد ابراهیمی

96 کیلو: رضا یزدانی، حامد طالبی‌زرین‌کمر، امیرعباس مرادی‌گنجی

120 کیلو: کمیل قاسمی، جعفر شمس‌ناتری

مربی: نادر ناظری

انتهای پیام/86017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول