اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان:

تیم کشتی آزاد دیر بسته شد / کشتی گیر شاخص داخلی نداشتیم

خبرگزاری فارس: معاون فنی باشگاه فولاد ماهان گفت: به دلیل اینکه تیم کشتی آزاد ماهان دیر برای لیگ بسته شده و بازیکنان شاخص جذب سایر تیم‌ها شده بودند، از عملکرد این تیم رضایت نسبی داریم.

تیم کشتی آزاد دیر بسته شد / کشتی گیر شاخص داخلی نداشتیم

جلال زهرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ماهان برای نخستین بار در لیگ شرکت می‌کرد، زمانی که تصمیم به بسته شدن تیم گرفتیم، بیشتر بازیکنان ملی‌پوش جذب سایر تیم‌ها شده بودند.

وی ادامه داد: از لحاظ کشتی گیران داخلی مهره شاخصی را در تیم نداشتیم و نفرات دوم و سوم در وزن‌های مختلف را به خدمت گرفته بودیم.

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان با اشاره به سطح فنی مسابقات مرحله نیمه نهایی بیان کرد: دو تیمی که بیشترین مهره را در اختیار داشتند، توانستند به دیدار فینال راه پیدا کنند و برای قهرمانی به مصاف هم بروند.

وی ادامه داد: تیم ماهان در مرحله نیمه نهایی مغلوب تیمی شد که توانست به فینال راه پیدا کرده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش فارس، مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد هفته گذشته به پایان رسید و تیم کشتی آزاد ماهان با دو شکست برابر تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار و داماش بابل به مقام چهارمی دست یافت.

انتهای پیام/63006/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول