اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه صبا:

صبا در کشتی فرنگی، هندبال و فوتسال مدعی قهرمانی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از حمایت کامل این باشگاه از تیم‌های، کشتی فرنگی فوتسال و هندبال صبا برای قهرمانی در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور خبر داد.

صبا در کشتی فرنگی، هندبال و فوتسال مدعی قهرمانی است

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این از قابلیت و توانمندی باشگاه صبای قم است که علاوه بر تیمی موفق در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سایر رشته‌ها نیز باشگاهی موفق است.

وی ادامه داد: اینکه تیم‌های دیگری به جز فوتبال نیز توسط باشگاه صبای قم حمایت می‌شوند و از قضا آنها در لیگ‌های رشته‌های خود حضور موفق و بسیار چشمگیری دارند هم مایه دلگرمی ما و هم موجب ایجاد انگیزه بین جوانان ورزش دوست و قهرمان قمی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم اضافه کرد: امسال باشگاه صبای قم در لیگ‌های برتر فوتسال و کشتی فرنگی و همچنین لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور تیم‌داری می‌کند و خوشبختانه تیم‌های هندبال و فوتسال در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار دارند.

وی یادآور شد: تیم فوتسال صبای قم با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر فوتسال قم تنها تیم بومی چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و خوشبختانه شرایط خوبی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر دارد.

کشوری‌فرد تاکید کرد: با توجه به موقعیت بسیار خوبی که صبا برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال دارد در چند مورد با حضور در سالن شهید حیدریان از نزدیک با بازیکنان و کادر فنی و مدیریت این تیم دیدار کرده و با جدیت پیگیر نیازهای این تیم بوده‌ایم.

وی بیان داشت: تیمی که بدون حاشیه و نیاز به بازیکنان غیر بومی و غیر و تعصب بالا توانسته است تا این هفته صدرنشین بلامنازع لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور لقب بگیرد و از نظر ما همین الان نیز قهرمان لیگ برتر است، قطعاً مورد حمایت کامل باشگاه خواهد بود.

کشوری‌فرد در ادامه به برنامه‌ریزی برای موفقیت تیم‌های هندبال، فوتسال و کشتی صبای قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: به طور جداگانه با مسئولان هر سه تیم ملاقات‌های خوبی داشته و این تیم‌ها نیز با حمایت کامل به دنبال موفقیت در لیگ‌های خود خواهند بود.

وی یادآور شد: تیم هندبال صبای قم در لیگ دسته اول هندبال کشور مقتدرانه به پیش می‌رود و با تقدیر از زحمات کادر مدیریت، فنی و بازیکنان از این تیم نیز برای کسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ برتر هندبال با جدیت حمایت می‌شود و وقتی لیگ برتر کشتی فرنگی آغاز شد در خصوص این تیم نیز برنامه‌ریزی کاملی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول