اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی اصفهان:

به کشتی‌گیران غیربومی اجازه فعالیت ندادیم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کشتی اصفهان گفت: تاکید خاصی روی استفاده از کشتی‌گیران بومی داریم و به غیربومی‌ها اجازه فعالیت در رقابت‌های انتخابی ندادیم.

به کشتی‌گیران غیربومی اجازه فعالیت ندادیم

علیرضا میرواحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی نوجوانان در رشته‌های آزاد و فرنگی را برگزار کردیم و این کشتی‌گیران پس از برگزاری اردو‌های آماده سازی در تاریخ‌های 28 و 29 ماه جاری به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: جوانان فرنگی هم از هفته جاری به اردو می‌روند تا خود را برای رقابت‌های قهرمانی کشور آماده کنند.

سرپرست هیئت کشتی اصفهان با بیان اینکه هیچ کشتی‌گیر غیر بومی را اجازه شرکت در رقابت‌های انتخابی در رده‌های سنی پایه ندادیم تأکید کرد: در مورد صغر سنی نیز کنترل شدیدی داریم تا بتوانیم رقابت‌های پاک و شفافی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری مسابقات انتخابی فرنگی در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و پس از آن برای این کشتی گیران اردوی آمادگی در نظر گرفته می‌شود.

میرواحدی به برگزاری لیگ کشتی اشاره کرد و افزود: برگزاری این مسابقات در گرم شدن تنور کشتی اصفهان بسیار مؤثر بود و موجب می‌شود نونهالان و نوجوانان زیادی به این رشته جذاب و پرطرفدار علاقمند شوند.

انتهای پیام/63020/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول