اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز تکلیف لیگ فرنگی مشخص می‌شود

اعلام آمادگی ماهان و ابهام در برگزاری لیگ کشتی فرنگی

خبرگزاری فارس: با وجودی که باشگاه ماهان از مدت‌ها قبل تصمیم به تشکیل تیم کشتی فرنگی گرفته، وضعیت برگزاری این لیگ مشخص نبوده و قرار است امروز تصمیم‌گیری نهایی در این‌باره انجام شود.

اعلام آمادگی ماهان و ابهام در برگزاری لیگ کشتی فرنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اینکه مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی آزاد یک‌ بار بدون نتیجه برگزار شد، قرار است امروز (چهارشنبه) به طور مجدد جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی لیگ برتر برگزار می‌شود.

باشگاه فولاد ماهان هم‌زمان با تشکیل تیم کشتی آزاد، تصمیم به شرکت دادن تیم کشتی فرنگی در لیگ برتر نیز گرفت، اما با وجود گذشت چند ماه هنوز این لیگ به انجام نرسیده و برگزاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

فدراسیون کشتی برای برگزاری این نشست از نمایندگان باشگاه‌های فولاد ماهان سپاهان اصفهان، موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع)، پرسپولیس جویبار، صبای قم، آنزان ایذه، گاز تهران و صدرای داماش بابل و هیئت‌های کشتی استان‌های قم، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، مازندران و تهران دعوت کرده است.

قرار است تصمیم‌گیری نهایی در مورد برگزاری لیگ کشتی فرنگی امروز انجام شود و در صورتی که جلسه امروز نتیجه نداد، امسال نیز این لیگ برگزار نمی‌شود.

به گزارش فارس، طی سه فصل گذشته لیگ برتر کشتی فرنگی به دلیل عدم استقبال باشگاه‌ها و حامیان مالی برگزار نشده است.

انتهای پیام/63006/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول