اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی آمل:

آمل میزبان مسابقات کشتی بزرگسالان مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی آمل گفت: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران در اواخر بهمن‌ماه به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.

آمل میزبان مسابقات کشتی بزرگسالان مازندران شد

قدرت‌الله نهاوندیان امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی آمل افزود: کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان مازندران از 18 بهمن‌ماه سال‌جاری به مدت سه روز برگزار خواهد شد که کشتی‌گیران مطرح استان در روز نخست وزن‌کشی می‌کنند.

وی با اعلام این‌که این دوره از رقابت‌ها با نام و یاد شهید قاسمی در سالن دو هزار نفری پیامبراعظم (ص) آمل پیگیری می‌شود، عنوان کرد: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان مازندران متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود چرا که علاوه بر حضور تیم‌های قدرتمند از شهرهای مختلف مازندران و افزایش سهمیه استان در این رقابت‌ها به گفته ثمربخش رئیس هیئت کشتی ‌مازندران رسول خادم مدیر تیم‌های ملی و امور فنی کشتی آزاد، این مسابقات را از نزدیک دنبال خواهد کرد.

نهاوندیان با اشاره به این‌که کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران نیز از 21 بهمن‌ماه سال‌جاری در سالن پیامبر اعظم آمل آغاز می‌شود، گفت: این دوره از رقابت‌ها با نام و خاطره زنده‌یاد تقی آقاجانی پیشکسوت ورزش کشتی شمال کشور در این شهرستان دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: در این رشته ورزشی نیز برترین‌های مازندران شرکت می‌کنند و انتظار داریم سطح کمی و کیفی بالایی را در آن شاهد باشیم.

انتهای‌پیام/86012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول