اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی قم:

بعد از جام جهانی کشتی میزبان جام یادگار امام خواهیم بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: قم بعد از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی میزبان رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام خواهد بود.

بعد از جام جهانی کشتی میزبان جام یادگار امام خواهیم بود

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام امسال به دلیل اینکه کشورمان میزبان پیکارهای قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی است، قرار بود به جای اسفند در ماه بهمن برگزار شود.

وی ادامه داد: از سه ماه قبل روزهای پنجم و ششم بهمن ماه برای برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته شده بود اما به دلیل اینکه کمتر تیم خارجی به منظور حضور در این دوره از پیکارها اعلام آمادگی کردند، جام یادگار امام چهار ماه به تاخیر افتاد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: به هر حال فرقی نمی‌کند که جام بین‌المللی یادگار امام در چه زمانی برگزار شود زیرا آنچه که مهم به نظر می‌رسد این است که ما از برگزاری این رقابت‌ها هدفی داشته باشیم و با برگزاری مسابقات در اردیبهشت ماه سال آینده می‌توان فرنگی‌کاران آماده‌ای را روانه پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا کرد.

وی ابراز داشت: رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای آغازین اسفند ماه به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود و به همین خاطر برای حضوری موفق در جدال با حریفان مدعی شرکت‌کننده در این پیکارها، برنامه تیم ملی کشتی فرنگی تا جام جهانی اعلام شد.

حلوایی با اشاره به حضور یک کشتی‌گیر قمی در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی عنوان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تا زمان آغاز رقابت‌های جام جهانی در تهران دو اردوی تدارکاتی دیگر را برگزار خواهد کرد.

وی یادآور شد: در حالی که ‌هادی علیزاده پورنیا به عنوان نماینده کشتی قم در تیم ملی حضور دارد، مرحله سوم تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی تهران که از هفتم دی ماه در خانه کشتی تهران آغاز شده است، هیجدهم دی ماه به پایان می‌رسد.

رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: علیزاده پورنیا در وزن 74 کیلوگرم در کنار چهره‌های سرشناسی همچون حمید سوریان، رضایی، باباجان‌زاده و عبدولی کشتی‌گیران المپیکی ایران تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند.

وی تصریح کرد: تا زمان جام جهانی در تهران دو مرحله اردوی دیگر در برنامه تیم ملی قرار دارد و بر این اساس مرحله چهارم از بیست و سوم دی ماه تا پنجم بهمن ماه و مرحله پایانی نیز پس از چند روز استراحت تا زمان این رقابت‌ها در خانه کشتی تهران پیگیری می‌شود.

حلوایی در پایان به زمان و مکان برگزاری پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی نیز اشاره کرد و افزود: مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2013 روزهای اول و دوم اسفند ماه به میزبانی سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول