اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی کشتی فرنگی:

رفتن بنا، بنای امید را در کشتی فرنگی فروریخت

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با رفتن بنا از تیم ملی کشتی فرنگی امیدی به بهبود وضعیت این تیم نیست و از لحاظ اخلاقی نیز درست نیست در غیاب وی با تیم ملی همکاری داشته باشم.

رفتن بنا، بنای امید را در کشتی فرنگی فروریخت

محسن طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: من به درخواست محمد بنا به کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی اضافه شدم اما در چند ماه گذشته فدراسیون با هیچ کدام از مربیان تیم ملی قراردادی نبسته است.

وی با اشاره به کناره گیری محمد بنا از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بیان کرد: با توجه به موقعیتی که این مربی در سطح بین‌المللی داشت، در صورت حضور وی می‌توانستیم به برطرف شدن مشکلات و بهبود وضعیت تیم امیدوار باشیم زیرا این مهم تنها از عهده بنا بر می‌آمد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به غیبتش در اردوهای قبلی تیم ملی کشتی فرنگی تأکید کرد: به دلیل مشکلات شخصی امکان حضور در اردوی تیم ملی را پیدا نکردم اما غیبت بنا در تمرینات تیم ملی مهم‌ترین دلیل حضور نیافتنم در تمرینات بود.

وی ادامه داد: من به درخواست بنا به کادر فنی اضافه شدم و از لحاظ اخلاقی درست نیست که در غیاب وی همچنان در کادر فنی حضور داشته باشم و در صورتی که تصمیم به ادامه همکاری گرفته شود، از بنا کسب اجازه می‌کنم.

 

طاهری افزود: سال‌ها تجربه حضور در تیم‌های ملی رده‌های پایه را دارم و با توجه به اینکه از لحاظ مالی تأمین نشده‌ام، تصور می‌کنم که زندگی‌ام را باخته‌ام.

وی ادامه داد: برخی از مربیان از نظر مالی تأمین هستند و تمایل دارند در تیم ملی حضور داشته باشند اما من در صورتی که در اصفهان بمانم، می‌توانم درآمد بیشتری داشته باشم.

انتهای پیام/63006/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول