اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی رامسر خبر داد

برگزاری کلاس‌های مربیگری کشتی در رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی شهرستان رامسر گفت: کلاس‌های مربیگری کشتی (تئوری و عملی) برای اولین بار در شهرستان رامسر به مدت دو هفته در حال برگزاری است.

برگزاری کلاس‌های مربیگری کشتی در رامسر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، علیرضا مقبل‌دوست صبح امروز در مراسم افتتاحیه کلاس‌های عملی مربیگری کشتی در رامسر اظهار داشت: در کلاس‌های تئوری آیتم‌های آناتومی،علم تمرین، آسیب‌شناسی عمومی و کمک‌های اولیه، اصول مربیگری، تغذیه ورزشی، حقوق ورزشی، تاریخ کشتی، مقررات داوری و نقش آن در طراحی تمرین،استعدادیابی عمومی، فیزیولوژی، روانشناسی و اصول بیومکانیک تدریس شد و کلاس‌های عملی آغاز شده است.

وی تعداد افراد ثبت‌نامی در این کلاس‌ها را 65 نفر خواند و افزود: این کلاس‌ها به خاطر این است که آینده کشتی در دست جوانان تحصیل کرده و پیشرو با علم روز باشد.

مقبل‌دوست ادامه داد:اعضای هیئت کشتی همیشه آمادگی دارند که از هر کسی که در جهت پیشرفت کشتی فعالیت کند، استقبال می‌کنند.

رامین جنتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر نیز گفت: یکی از نگاه‌ها در امر توسعه ورزش شهرستان، ایجاد کارگاه‌های آموزشی است.

وی برنامه توسعه و استراتژی ورزش شهرستان در سال 92 را سال اقتصاد ورزشی و تولید منابع مالی دانست و گفت: این امر با کمک خیران و پیشکسوتان، مسئولان و... محقق می‌شود.

غلامرضا نوری‌زاده رئیس هیئت کشتی مازندران نیز از تلاش‌های بی‌شائبه رئیس و اعضای هیئت رئیسه کشتی و تمامی دست‌اندرکارانی که در امر ورزش کشتی تلاش می‌کنند تقدیر کرد و افزود: یکی از برنامه‌ریزی‌ها در هیئت کشتی استان، تقویت کشتی غرب مازندران است.

امام جمعه رامسر نیز کشتی را سرآمد همه ورزش‌ها در مازندران دانست و گفت: کشتی در پوست و گوشت مردم ریشه کرده است.

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی اظهار داشت: ما هر چه بیشتر بتوانیم در میدان‌‌های ورزشی صداقت، دینداری و دین‌مداری را به نمایش بگذاریم ، جوانان ما بیشتر جذب می‌شوند.

وی گفت: کشتی یکی از ورزش‌هایی است که هم در آن تواضع، فروتنی، نظم و اخلاق، وجود دارد و هم می‌توان در آن گذشت، فداکاری و ایثار را یاد گرفت.

مرتضوی ادامه داد: کشتی ایران و مازندران سرآمد همه ورزش‌ها است، چون در گوشت و پوست و جان مردم مازندران جای دارد.

فرماندار رامسر نیز گفت: کلاس‌های عملی و تئوری مربیگری برای پرورش جوانان ما در ورزش کشتی بسیار مؤثر است.

رستم زرودی با اشاره به اینکه جوانان با استعدادی در غرب استان در ورزش کشتی وجود دارد اظهار داشت: باید تلاش شود استعدادهای این جوانان کشف تا بتوانند در سطح ملی حضور یابند.

انتهای پیام/860024/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول