اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود خبر داد

هزینه اعتبار 7,5 میلیارد ریالی برای اشتغالزایی مددجویان ایجرودی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود از هزینه اعتبار 7,5 میلیارد ریالی برای اشتغالزایی مددجویان ایجرودی خبر داد.

هزینه اعتبار 7,5 میلیارد ریالی برای اشتغالزایی مددجویان ایجرودی

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ارائه خدمات اشتغالزایی به مددجویان از عمده اقداماتی است که به صورت جدی توسط کمیته امداد دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در اشتغالزایی برای مددجویان توانمندسازی و خودکفایی آنها است، افزود: کمیته امداد در تلاش است با اجرای طرح‌های اشتغالزایی علاوه بر توانمندسازی مددجویان حس عزت نفس و اتکا به خود را در مددجویان ایجاد کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای مددجویان از جمله اقدامات مستمر کمیته امداد است و سالانه بر اساس سهمیه تعیین شده برای این نهاد و حتی بیشتر از این تعداد اشتغالزایی انجام می‌شود، افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز موضوع اشتغالزایی مددجویان مورد توجه بوده و از آغاز سال تاکنون اقدامات مطلوب و چشمگیری در این بحث انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال 84 مورد اشتغالزایی برای مددجویان ایجرودی ایجاد شده است، اضافه کرد: برای ایجاد تعداد شغل مذکور مبلغ 7 میلیارد و 564 میلیون و 545 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

حسینی با اشاره به اینکه شغل‌های ایجاد شده توسط کمیته امداد از محل اعتبارات امداد و همچنین طرح ستاد توسعه کشاورزی است، یادآور شد: در 9 ماهه امسال 55 مورد شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجرود با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 746 میلیون و 545 هزار ریال از محل اعتبارات امداد ایجاد شده است.

وی همچنین با اشاره به ایجاد 29 مورد شغل از محل طرح ستاد توسعه کشاورزی برای مددجویان ایجرودی افزود: در این راستا نیز مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود این نهاد برای اجرای موفق طرح‌های اشتغالزایی دوره‌های آموزشی مرتبط با طرحی که قرار است توسط مددجو اجرا شود، برگزار می‌کند که همین امر موجب پایداری طرح‌های اشتغالزایی این نهاد می‌شود.

انتهای پیام/73005/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول