اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

850 میلیون ریال صرف ساخت مسکن غیر مددجویی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: این نهاد از سال گذشته تاکنون 850 میلیون ریال اعتبار صرف ساخت واحدهای مسکونی غیر مددجویی کرده است.

850 میلیون ریال صرف ساخت مسکن غیر مددجویی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: این نهاد علاوه بر اینکه ساخت و ارائه تسهیلات مسکن برای مددجویان زیر پوشش را بر عهده دارد، اقدام به ارائه تسهیلات به افراد نیازمند غیر مددجو کرده است.

وی تصریح کرد: این نهاد از سال گذشته تاکنون برای کمک به مسکن افراد نیازمند بیش از 18 فقره وام برای احداث واحد مسکونی به افراد متقاضی نیازمند ارائه داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با بیان اینکه این اعتبارات از محل سرفصل وام مسکن غیر زیر‌پوشش تأمین می‌شود، گفت: کمیته امداد در حوزه کاری خود سرفصلی به نام وام مسکن غیر مددجویی دارد که هر ساله سهمیه‌ای را در راستای ارتقای مشکل مسکن نیازمندان اختصاص می‌دهد تا از این طریق بتواند کمکی برای رفع مشکل مسکن صورت داده باشد.

وی افزود: در سال گذشته برای کمک به مسکن افراد نیازمند استان اعتباری بیش از 650 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

حسین‌پور سقف پرداختی این تسهیلات را 50 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این اعتبارت به صورت قرض‌الحسنه در اختیار افراد قرار می‌گیرد‌.

وی تسهیلات مسکن غیر مددجویی ارائه شده طی امسال را چهار وام قرض‌الحسنه به میزان 200 میلیون ریال عنوان کرد و افزود:‌ پیش بینی می‌شود با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته امداد خراسان شمالی افراد نیازمند بیشتری از این تسهیلات برخوردار شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیته امداد در طول سال نیز در راستای رفع مشکل مسکن افراد زیر‌پوشش اقدام به احداث، تعمیر و بهسازی مسکن آنان می‌کند، گفت: امید است با ارائه این‌گونه خدمات به مددجویان بتوانیم تا حد امکان مشکلات مسکن آنان را حل کرده و آسیب‌های موجود در جامعه را کاهش دهیم.

وی یادآور شد: البته وام مسکن غیر مددجویی به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای شرایط دریافت این امر باشند.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول