اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خوزستان:

800 واحد مسکن مهر به مددجویان تحویل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی خوزستان از تحویل 800 واحد مسکن به مددجویان این نهاد در قالب مسکن مهر خبر داد.

800 واحد مسکن مهر به مددجویان تحویل می‌شود

علی فتحعلی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این تعداد مسکن تا پایان سال جاری به نیازمندانی تعلق می‌گیرد که ثبت نام کرده باشند.

وی بیان داشت: در سال جاری تا کنون 3 میلیارد و 800 میلیون ریال به منظور تعمیر، مقاوم سازی خانه‌های روستایی، خرید و احداث مسکن به مدد جویان داده شده است.

فتحعلی زاده افزود: در زمینه کمک هزینه اجاره مسکن نیازمندان اولویت بندی  انجام می‌شود و براساس تعداد عائله،  هزینه اجاره مسکن تعدادی از مدد جویان پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان یکی از اهداف مهم این نهاد حمایتی را کمک به تأمین جهیزیه برای آغاز زندگی مشترک مددجویان در آستانه ازدواج عنوان کرد و گفت: در مجموع امسال 12 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه در اختیار مزدوجان و نو عروسان قرار گرفته است.

فتحعلی زاده خاطرنشان کرد: سرانه کمک هزینه ازدواج برای هر نفر10 میلیون ریال است که به مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/72004/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول