اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تربت جام:

پوشش بیمه اجتماعی در میان مددجویان گسترش یابد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تربت جام گفت: نتایج یک تحقیق میدانی نشان می‌دهد که پوشش بیمه اجتماعی در میان مددجویان باید گسترش یابد زیرا بیشترین اثربخشی را در حل مشکلات دارد.

پوشش بیمه اجتماعی در میان مددجویان گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌رضوی، علیرضا احمدپور اظهار کرد:مطالعات انجام شده بر روی 100 نفر از مددجویان این اداره انجام شد که نتایج آن حاکی است که بیمه تامین اجتماعی تاثیر بیشتری در رفع نیازهای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد داشته است.

وی افزود:این تحقیق میدانی از سه نگاه مسئولان، مددجویان و بخشنامه‌های ابلاغ شده به بررسی پرداخت به طوری‌که در آن نحوه اثرگذاری، اثربخشی خدمات ارائه شده از سوی کمیته امداد تربت جام و اولویت‌های مدنظر این خانواده‌ها بررسی شده است.

احمدپور به بیمه تامین اجتماعی اشاره و بیان کرد: پس از بیمه تامین اجتماعی، به ترتیب  وام اشتغال، وام مسکن، طرح اکرام ایتام، معافیت‌ها،اهدای جهیزیه و خدمات فرهنگی و حقوقی بیشترین تاثیرات را در رفع نیازهای مددجویان به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تربت جام در پایان ابراز امیدواری کرد که این اداره با روند مطلوب و رو به رشد در راستای خدمت به مددجویان تحت پوشش خود، بتواند قدم‌های موثرتری را بردارند.

انتهای پیام/70003/ت/10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول