اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

بهره‌مندی خانوارهای مددجوی ‌جم از معافیت هزینه انشعاب آب

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ‌جم از بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد جم از معافیت هزینه انشعاب آب خبر داد.

بهره‌مندی خانوارهای مددجوی ‌جم از معافیت هزینه انشعاب آب

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور عصر امروز در نشست با مددجویان کمیته امداد جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در چند سال اخیر بیشترین میزان خدمات را به افراد ضعیف جامعه ارائه کرده است.

وی افزود: افزایش سطح کیفیت خدمات و رضایتمندی جامعه هدف از اولویت‌های کمیته امداد در سال جاری است و در این مسیر از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد جم از معافیت هزینه انشعاب آب خبر داد و خاطرنشان کرد: در 9 ماهه سال جاری 45 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از امتیاز رایگان آب بهره‌مند شدند.

انیژپور تصریح کرد: هزینه‌های انجام شده در این زمینه مبلغ 35 میلیون و 700 هزار ریال است که از محل تبصره‌های بودجه به این خانوارهای تحت حمایت، اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: در شهرستان جم طی سال جاری شاهد افزایش و تنوع خدمات ارائه شده هستیم و به ویژه در مناطق دوردست و روستایی اقدامات اساسی انجام گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم اذعان داشت: خودکفایی خانوارهای تحت پوشش از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است که امسال در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام گرفته است.

انیژپور گفت: ایجاد اشتغال پایدار گامی ارزشمند در خودکفایی خانوارهای تحت پوشش است و امیدوار هستیم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول