اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ماهنشان خبر داد

پرداخت 660 میلیون ریال حق بیمه جهت حمایت از مددجویان ماهنشانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از پرداخت 660 میلیون ریال حق بیمه جهت حمایت از مددجویان ماهنشانی خبر داد.

پرداخت 660 میلیون ریال حق بیمه جهت حمایت از مددجویان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه بیش از 40 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان ماهنشانی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های مددجو ایجاد اشتغال برای خانواده‌ها با استفاده از اجرای طرح‌های اشتغالزایی است، اضافه کرد: با تمهیدات اندیشیده شده سالانه برای بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد شغل ایجاد می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه کمیته امداد در راستای اجرای طرح‌های اشتغالزایی حمایت‌های مختلفی از خانواده‌های زیر پوشش انجام می‌دهد، اضافه کرد: یکی از این حمایت‌ها بیمه مجریان طرح‌های اشتغالزایی است.

وی با اشاره به اینکه امسال 660 میلیون ریال حق بیمه توسط کمیته امداد ماهنشان پرداخت شده است، افزود: این مبلغ برای بیمه 134 خانوار و 478 مددجو پرداخت شده است.

غفاری در بخش دیگری از سخنان خود از دیگر حمایت‌های کمیته امداد در راستای اجرای طرح‌های اشتغالزایی مددجویی ارائه مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی عنوان کرد و افزود: این اقدامات به منظور اجرای موفق طرح‌های اشتغالزایی انجام می‌شود.

وی در ادامه به بازاریابی برای محصولات تولیدی مددجویان اشاره کرد و گفت: این اقدام نیز در راستای حمایت بیشتر از مجریان طرح‌های اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از دیگر عمده اقدامات کمیته امداد در راستای اشتغالزایی مددجویان آموزش آنها قبل از اجرای طرح‌های اشتغالزایی است.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول