اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور اجرایی کمیته امداد خراسان‌رضوی:

320 هزار مددجو در طرح احسان حسینی اطعام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی گفت: طی ماه محرم بیش از 320 هزار مددجو در طرح احسان حسینی اطعام شدند.

320 هزار مددجو در طرح احسان حسینی اطعام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا امیر فخریان عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در ماه‌های محرم و صفر طرح احسان حسینی در سطح خراسان رضوی، اجرایی شد که هدف از اجرای این طرح بهره‌گیری از فرصت‌های ماه‌های محرم و صفر و استفاده از ظرفیت‌های موجود در طرح مسجد محوری به نفع نیازمندان بوده است.

وی در خصوص مسجد محوری افزود: این طرح به صورت پر رنگ اجرا شده تا افراد توانمند و عزاداران که نسبت به برگزاری مراسم عزاداری و پذیرایی، فعالیت و حضور دارند از افراد نیازمند فراموش نکنند و نسبت به حمایت آنها اقداماتی داشته باشند.

امیر فخریان با اشاره به اینکه طرح احسان حسینی یکی از گزینه‌های طرح مسجد محوری محسوب می‌شود، ادامه داد: از ابتدای ماه محرم تاکنون 249 هیئت مذهبی روستایی و شهری در طرح احسان حسینی 329 هزار و 548 مددجو را با ارزش 11 میلیارد و 987 میلیون ریال اطعام کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح شهرستان‌های درگز، کاشمر، کلات، زاوه، بجستان، داورزن، چناران، تایباد، مه ولات و خوشاب حضور پررنگ و مؤثری را داشته‌اند.

رئیس اداره امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی در خصوص طرح مسجد محوری اظهار کرد: در طرح مذکور 229 هزار و 452 پرس غذای گرم با ارزش ریالی 7 میلیارد و 799 میلیون و 445 هزار ریال بین مددجویان این اداره در سطح استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح شاهد وصول کمک‌های نقدی از تایباد، درگز، سبزوار، کلات، نیشابور، سرخس، بجستان، بینالود و خوشاب بوده‌ایم.

انتهای پیام/70017/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول