اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آبادان خبر داد

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به 150 مددجوی کمیته امداد آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد آبادان از اعطای تسهیلات خوداشتغالی به 150 مددجوی این اداره خبر داد.

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به 150 مددجوی کمیته امداد آبادان

مسعود رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: در راستای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد طرح‌های اقتصادی در منطقه به 150 نفر از مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان آبادان وام خوداشتغالی اعطا شده است.

وی افزود: این وام‌ها 10 میلیون تومان و از طریق بانک تجارت بدون بهره به سرپرست‌های خانوار و مددجویان دارای حرفه و کارآفرین کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان آبادان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان آبادان ادامه داد: این افراد تقریباً 250 تا 270 نفر از افراد دارای حرفه را وارد مقوله‌های کارآفرینی در شهرستان می‌کنند.

وی با اشاره به مدارک افراد مشمول وام‌های فوق عنوان کرد: افراد دارای مدرک فنی و حرفه‌ای در همه زمینه‌ها مانند خیاطی، آرایشگری، جوشکاری و ... این وام را دریافت می‌کنند.

رحیمی در پایان گفت: وام‌های فوق پس از تشکیل پرونده و بررسی‌های دقیق توسط کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان پرداخت شده که این تسهیلات تا پایان سال‌جاری نیز با تصویب استانی به تعداد دیگری از افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

انتهای‌پیام/72002/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول