اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه فاطمیه شهرکرد:

حفظ حماسه‌های مردمی سندی برای اثبات حقانیت انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه فاطمیه شهرکرد گفت: حفظ جلوه‌های ماندگار حماسه‌های مردمی و خودجوش باعث ثبت خاطراتی به یاد ماندنی در تاریخ و اثبات حقانیت انقلاب است.

حفظ حماسه‌های مردمی سندی برای اثبات حقانیت انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام یدالله رحمانی صبح امروز در نخستین جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت حماسه 19 بهمن‌ماه 57 در شهرکرد، اظهار داشت: در تاریخ 19 بهمن 57 در دیداری باشکوه بختیاری‌های ساکن‌ استان چهارمحال و بختیاری با بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران بیعت کردند.

این مسئول افزود: با توجه به اهمیت این موضوع در آن شرایط حساس ایل غیور بختیاری و جمعی دیگر از مردم استان در غالب یک کاروان 2 هزار و 700 نفره به خدمت امام خمینی (ره) رسیدند و با امام خود بیعت و برگ زرینی از ولایت‌مداری و عشق خود به امام خمینی(ره) را به نمایش گذاشتند.

رحمانی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز تأسف از انعکاس نامطلوب این حماسه بزرگ، افزود: حفظ جلوه‌های ماندگار حماسه‌های مردمی و خودجوش باعث ثبت خاطراتی به یاد ماندنی در تاریخ می‌شود.

مدیر حوزه علمیه فاطمیه شهرکرد با بیان اینکه مردم این استان در ولایتمداری پیشتاز هستند، ابراز داشت: چهارمحال و بختیاری‌ها ولایتمداری خود را در صحنه‌های دفاع مقدس نیز به خوبی اثبات کردند.

وی در ادامه بر ضرورت ارتقای بصیرت در جامعه تأکید کرد و گفت: باید زوایای مختلف بصیرت را بشناسیم و آن را در اختیار نسل جوان قرار دهیم.

رحمانی با بیان این‌که بصیرت تشخیص حق از باطل است، یادآور شد: دشمن و استکبار جهانی برای از بین بردن انقلاب نقشه‌ها و فتنه‌های مختلف طراحی می‌کند، که یکی از این برنامه‌ها جدایی مردم از ولایت است.

وی ابراز داشت: بقای جمهوری اسلامی بصیرت است، چراکه بصیرت به مردم قدرت تشخیص و مقاومت می‌دهد.

انتهای پیام/68001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول