اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

حماسه 9 دی نشان داد که مردم ولایتمدار ایران گوش به فرمان رهبری هستند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه 9 دی نشان داد که مردم ولایتمدار ایران گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.

حماسه 9 دی نشان داد که مردم ولایتمدار ایران گوش به فرمان رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی عصر امروز در مراسم حماسه نهم دی در موسسه آموزش عالی فردوس مشهد اظهار کرد: آزادی در گرایش های سیاسی مردم و از جمله دانشجویان نباید در جامعه محدود شود.

علم الهدی اظهار کرد: بحران و موجی که در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در کشور ایجاد شد، رقابت را بین نامزدهای ریاست جمهوری تند کرد و این مسئله به برخورد و سیاه نمایی منتهی شد.

امام جمعه مشهد افزود: خوش‌خدمتی این افراد به حدی بود که مو به مو اوامر دشمنان را اجرا می‌کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: کار فتنه‌گران به جایی رسید که وقتی شعار جمهوری ایرانی، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، پاره کردن عکس حضرت امام خمینی(ره) و حتی سوزاندن پرچم حضرت سیدالشهدا(ع) را نادیده گرفتند و در بیانیه‌ای این خائنین را امت خداجو معرفی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این مسئله سبب شد تا رقبای انتخاباتی به جای نقاط مثبت خود، به بیان و بزرگ‌نمایی نقاط منفی همدیگر روی آورده و به جای مطرح کردن خود به سرکوبی رقیب خود بپردازند و این درگیری جریان های سیاسی و رقبای انتخاباتی منجر به ایجاد موج و بحران در جامعه شد و دشمنان و عوامل آنها سوار بر این موج به فتنه گری پرداختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: جریان های ضد‌ارزشی به سراغ برخی از نامزدها انتخاباتی که رای نیاورده بودند، رفته و در خیابانها حرکتهای لاابالی‌گری و ضد دینی و ارزشی انجام دادند.

وی تاکید کرد: متاسفانه قبل از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ، مسئله تقلب در انتخابات مطرح شد و این مسئله به ایجاد موج و بحران توسط دشمن کمک کرد.

وی افزود: در فتنه سال 1388 دشمنان با طرح و برنامه، پیاده نظام خود شامل عناصر ضد انقلاب خارج نشین و مزدورهای داخلی را مجهز و به صف فتنه گسیل کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اظهار داشت: نظام سلطه در آن زمان تلاش کرد با ایجاد موج و بحران در جامعه، سوار بر این موج شده و به مبانی دینی ضربه بزند و جامعه ما را به استخدام مطالبات خود در آورد.

امام جمعه مشهد افزود: رهبر معظم انقلاب چندی قبل از برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 که هنوز مقدمات و کاندیداهای این انتخابات مشخص نبود به سیاستمداران کشور توصیه کردند.

وی افزود: در زمین دشمن بازی نکنند چون در این صورت چه ببرند و یا ببازند، در راستای منافع و مطامع معاندان قدم برداشته‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: افرادی که بستری برای فتنه بعد از انتخابات سال 88 شدند، فکر نمی‌کردند که روزی به این سرنوشت دچار شوند.

انتهای پیام/70001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول