اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شاهرود:

حماسه 9 دی در تاریخ بصیرتی ملت‌های دنیا ثبت شد

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شاهرود گفت: حماسه 9 دی مردم ایران در تاریخ بصیرتی و هوشیاری ملت‏ها برابر فتنه بیگانگان در جهان جاودانه و ثبت شد.

حماسه 9 دی در تاریخ بصیرتی ملت‌های دنیا ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی سپاه استان سمنان، محمدرضا عامریان در گردهمایی بصیرتی دانش‌آموزان بسیجی بسطام اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست استکبار جهانی از ذخایر و موقعیت ژئوپلوتیکی کشور ما و ظهور و بروز حکومتی دینی بر مبنای تعالیم الهی، دشمنان در تلاش برآمدند تا به هر شکل ممکن نظام اسلامی را نابود کنند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد اغتشاش در مناطق مختلف ایران، ترور هدفمند یاران انقلاب و ترورهای بی‌هدف و در جهت ایجاد رعب در جامعه، تحمیل کردن جنگ هشت ساله و بعد از جنگ نرم و تحریم‌ها در از میان برداشتن انقلاب اسلامی تلاش کردند که در همه این تلاش‌ها، ناکام ماندند و به اهداف خود نرسیدند.

استاد دانشگاه شاهرود ادامه داد: آنان با برنامه‏ریزی حساب شده تلاش کردند تا در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 کشور را مورد هجمه قرار دهند و از درون نابود سازند.

عامریان افزود: دشمنان نظام به انتخابات 88 به عنوان فرصتی برای به چالش کشیدن انقلاب اسلامی نگاه کردند و متاسفانه افراد و به خصوص خواص جامعه خواسته یا ناخواسته آنها را همراهی و در پازل دشمن بازی کردند.

عامریان ادامه داد: با این همه، رهبری حکیم انقلاب و دلسوزان کشور مسیر خود را تغییر نداده و دشمنان تلاش کردند که حرف خود را به هر شکل ممکن به کرسی بنشانند و از بین رفتن انقلاب برای آنها بی‌اهمیت شد.

وی بیان داشت: در این هشت ماه جنگ نرم و آشکار تمام‏عیار دشمن، همه امکانات آنان به میدان آمده بود و تلاش داشت تا مردم را همراه خود کند و بدین شکل به نظام فشار وارد آورد.

استاد دانشگاه شاهرود افزود: غربی‏ها، این فشار را تا حد اهانت به خاندان اهل بیت(ع) رساندند و در روز عاشورا آنچه نمی‌بایست اتفاق بیفتد، افتاد و هتک حرمت روز عاشورا توسط دست‏نشانده‌های دشمن اتفاق افتاد و اینجا بود که خون امام حسین(ع) به خروش آمد.

عامریان خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمنان در این هشت ماه در روز 9 دی با حضور حسینی ملت ایران بر باد رفت و دوباره اثبات شد که خون حسین(ع) بعد از 1400 سال هنوز می‌تواند موجی عظیم ایجاد و فتنه و فتنه‌گران را ناامید و سران استکبار را شوکه کند.

وی افزود: این در تاریخ بصیرتی ملت‌ها برابر فتنه‌ها گل سرسبد و سنبل است.

عامریان با تاکید بر اینکه بصیرت تنها راه مقابله با فتنه‌هاست، خطاب به حاضران گفت: شما دانش‌آموزان باید تلاش کنید تا بصیرت خود را افزایش داده و با توطئه‌های جدید دشمن آشنا و راه‌های مقابله با آن را فرا بگیرید و در این راه از پا ننشینید؛ چرا که دشمن هر لحظه در کمین و منتظر فرصتی برای نفوذ در افکار ماست.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول