اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

حماسه 9 دی حرکت مردمی برای تثبیت نظام بود/ اگر غفلت شود، فتنه 88 تکرار می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: حماسه 9 دی حرکت مردمی به منظور تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حماسه 9 دی حرکت مردمی برای تثبیت نظام بود/ اگر غفلت شود، فتنه 88 تکرار می‏شود

منصور مرادلو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بزرگ‏ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در سال 88 فکر می‌کردند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است، اذعان داشت: آنها نمی‏دانستند که نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه آگاهی مردم به یک استواری و ثبات ویژه‏ای دست یافته است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مردم می‌دانند که نظام به راحتی به دست نیامده است و باید در حفظ آن تلاش کنند، تصریح کرد: مردم هزینه‏های سنگینی را برای حفظ انقلاب اسلامی و نظام پرداخت کرده‏اند.

وی تقدیم بیش از 200 هزار شهید را مایه سربلندی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان دانست و یادآور شد: در سال 88 دشمنان تصور می‏کردند اعتماد مردم از نظام سلب شده است در حالی که حضور و اجتماعات مردم در انتخابات، راهپیمایی‏های مختلف و حماسه 9 دی امید دشمنان را ناامید کرد.

*مردم پشتیبان نظام هستند

مرادلو با تاکید بر اینکه مردم ایران در 9 دی نشان دادند که پشتیبان بسیار خوبی برای ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، ادامه داد: مردم با هوشیاری و آگاهی خود رهرو راه امام خمینی (ره) و شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر غفلتی شود امکان تکرار فتنه وجود دارد، اضافه کرد: اگر مسئولان وحدت نداشته و اختلافات را در بین آحاد مردم و اجتماعات بیان کنند، خیانت بزرگی به مردم می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه اختلافات بین مسئولان سبب یاس و ناامیدی مردم می‏شود، خاطرنشان کرد: باید وحدت و همدلی و صمیمیت مردم در انتخابات خرداد ماه سال آینده نیز همچون سال‎های گذشته باشکوه باشد.

وی اظهار داشت: وحدت مردم سبب شکست دشمنان شده و نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‏کند.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول